|
|||||||
АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция |
Створення 3D-елемента по розтинах. Формування ескізів розтинівІноді в машинобудівній промисловості зустрічаються деталі, які мають елементи конструкції, що представляють собою поверхні змінного розтину. У КОМПАС-3D існують широкі можливості побудови моделей такого типу. Розглянемо формування деталі, у якої розтин у вигляді окружності повинне плавно переходити в прямокутний розтин (рис. 2.73). На першому етапі створимо геометричний елемент, що представляє собою поверхня змінного розтину. Створення елемента по розтинах почнемо з формування ескізів розтинів, розташованих у паралельних площинах. Для нашої деталі візьмемо за основу чотири паралельні площини. Як базова площина виберемо Площину XX, а три інших створимо як зміщені щодо горизонтальної площини. За замовчуванням зміщені площини відображаються на екрані у вигляді Рис. 2.73 Рис. 2.74
Виберемо на панелі Допоміжна геометрія кнопку <Зміщена площина> і задамо величину зсуву. Повторимо двічі дану операцію, змінюючи величину зсуву. Далі вводимо горизонтальну площину й створюємо Ескіз 1 (рис. 2.75), при проставлянні розмірів фіксуємо початок координат у центрі прямокутника. На першій зміщеній площині створюємо Ескіз 2, що буде являти собою окружність (рис. 2.76). На зміщеній площині 2 створимо Ескіз 3, що представляє собою окружність меншого діаметра (рис. 2.77). Тому що контур, створений в ескізі 3, буде збігатися з контуром в ескізі №4, то можна скопіювати його в буфер обміну. Перед копіюванням необхідно виділити обрані геометричні елементи і далі нажати кнопку < скопіювати в буфер> Далі на запит системи варто вказати базову крапку (у нашому випадку центр окружності). Після цього варто закрити ескіз 3. Рис. 2.75 Рис. 2.76
Після цього виділяємо зміщену площину 3 і вводимо кнопку <Ескіз> а потім кнопку <Вставити з буфера>. Система запросить точку вставки, і на зміщеній площині 3 з'явиться Ескіз 4. У робочій зоні екрана можна побачити зображення 4-х ескізів, розташованих у паралельних площинах (рис. 2.78). Тепер можна приступитися до формування самої поверхні. Виберемо кнопку <Операція по розтинах> на панелі Редагування деталі й у рядку, що з'явився, параметрів об'єктів включимо кнопку <Сечения> потім послідовно укажемо створені раніше ескізи (рис. 2.79). Якщо кнопка Автоматична генерація траєкторії активізовано, то система сама визначає, у якій послідовності з'єднувати розтини. Після перерахування ескізів вибираємо закладку тонка стінка й (рис. 2.80) задаємо товщину. Натискаємо кнопку <Створити>. У результаті одержуємо фрагмент моделі (рис. 2.81).
Рис. 2.77 Рис. 2.78 Рис. 2.79.
Рис. 2.80.
Поиск по сайту: |
Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.006 сек.) |