|
|||||||
АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция |
Створення вторинних елементівНа другому етапі одночасно формуємо опорну призму 3 і ребро жорсткості 4. Для цього знову вводимо Площину XX і виконуємо Ескіз 2, задаємо його розміри (рис. 2.49). Рис. 2.49
На панелі Редагування деталі вибираємо кнопку <Приклеїти видавлюванням > і в рядку параметрів об'єктів задаємо необхідні величини, вибираємо опцію Прямий напрямок і вводимо кнопку <Створити>. Одержуємо модель у вигляді, показаному на рис. 2.50 Далі виконаємо зрізи. У КОМПАС-3D можна видалити частина тіла по границі, що представляє собою площина або поверхня, утворену довільним ескізом. У дереві побудов виберемо Площину ZХ і створимо Ескіз 3 (рис. 2.51), при цьому деталь розташуємо відповідно до осей координат плоского малюнка. Потім виберемо на панелі Редагування деталі кнопку <Розтин по ескізі> і виконаємо зріз. Напрямок зрізу буде показано стрілкою - фантомом, якщо воно обрано неправильно, можна змінити його на протилежне (рис. 2.52). Рис. 2.50 Рис. 2.51
Рис. 2.52
Другий зріз виконуємо аналогічно першому, тобто створюємо Ескіз 4 (рис. 2.53) і повторюємо операцію за допомогою кнопки <Розтин по ескізі». У результаті одержуємо модель, показану на рис. 2.54. Рис. 2.53
Рис. 2.54
Виконуємо зріз на ребрі жорсткості. Для цього вибираємо в дереві побудов Площина ХУ й створюємо Ескіз 5 (рис. 2.55). По ескізі виконуємо зріз, і наша модель придбає вид, показаний на рис. 2.56. Рис. 2.55
Рис. 2.56
На третьому етапі будемо створювати елемент деталі, напрямну яка складається з циліндричної поверхні й двох отворів у ньому, один з яких співосний. У дереві побудов виберемо Площину 2У и створимо Ескіз 6 (рис. 2.57). Рис.2.57.
На панелі Редагування деталі вибираємо кнопку <Приклеїти видавлюванням> і задаємо параметри видавлювання (рис. 2 58). Операція видавлювання буде виконуватися у двох напрямках. У результаті одержуємо модель, зображену на рис. 2.59. Рис.2.58.
Далі на Площині 2У формуємо Ескіз 7 у вигляді окружності, діаметр якої дорівнює діаметру отвору. На панелі Редагування деталі вибираємо кнопку <Вирізати видавлюванням> і задаємо параметри. Одержуємо модель, зображену на рис. 2.60. Рис. 2.59.
Рис. 2.60.
Для того щоб виконати отвір у верхній частині напрямної, створимо зміщену площину. На панелі Допоміжної геометрії натискаємо кнопку <Зміщена площина> і в якості базової вибираємо Площину ХУ, а потім величину зсуву, що повинна рівнятися висоті всієї деталі. На створеної в такий спосіб додаткової площини виконуємо Ескіз 8 (рис. 2.61) і операцію Вирізати видавлюванням. Далі виконаємо отвору в підставі кронштейна. У дереві побудов вводимо Площину ХУ й створюємо Ескіз 9 (рис. 2.62). Рис. 2.61
Рис. 2.62.
Застосуємо операцію Вирізати видавлюванням й одержимо отвори для кріплення кронштейна (рис. 2.63). На закінчення формуємо в підставі проріз. У дереві побудов уводимо Площину 2У и виконуємо Ескіз 10 (рис. 2.64), а потім повторюємо операцію Розтин по ескізі. У результаті одержуємо модель, зображену на рис. 2.65.
Рис. 2.63 Рис.2.64. Рис. 2.65
Для того щоб модель придбала закінчений вид, виконуємо сполучення й фаски, а потім відкриваємо діалогове вікно, у якому встановлюємо назву деталі й матеріал, з якого згодом вона буде виготовлена (рис. 2.66). Рис. 2.66.
У кінцевому варіанті модель здобуває вид, зображений на рис. 2.67. Рис. 2.67 Поиск по сайту: |
Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.004 сек.) |