|
|||||||
АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция |
Внутрішня структура деталіЩоб показати внутрішню структуру моделі, можна виконати розріз по зазначеній січній площині, при цьому частина моделі буде вилучена. У даному варіанті за січну площину доцільно прийняти фронтальну площину. Однак, при формуванні моделі початок координат ми сполучили з вершиною прямокутника (рис. 2.48), що лежить у підставі деталі. Тому як січна площина ми виберемо зміщену фронтальну площину. Величина зсуву буде дорівнює половині меншої сторони підстави. На панелі Допоміжної геометрії вибираємо кнопку <Смещенная плоскость>
Для створення розсіченої моделі в дереві побудови варто вказати зміщену площину, а потім увести кнопку <Сечение плоскостью> Однак розтин по сполученій фронтальній площині не дає нам повного подання про внутрішній пристрій деталі, тому в цьому випадку зручно використати східчастий розріз двома паралельними площинами. Такий розріз деталі можна одержати, якщо виконати його по ескізі. Ви можете видалити частину деталі, що перебуває по одну сторону поверхні, перпендикулярної площини, у якій буде створений ескіз. А ескіз у свою чергу є лінією розтину. Створимо новий ескіз у площині XX, що збігається з підставою кронштейна. Установимо вид зверху, щоб правильно визначити точки, через які буде проходити лінія розтину. Ескіз розтину повинен являти собою розімкнуту ламану лінію, що проходить через опорні точки. Для правильної вказівки опорних крапок варто виконати настроювання Глобальних прив'язок. Натискаємо кнопку <Прив'язки> Якщо складно прив'язатися до яких-небудь крапок, то можна попередньо створити їх по координатах, а після побудови контуру видалити їх. Далі вибираємо на панелі Редагування деталі кнопку <Сечение по ескизу>
Рис. 2.69 Рис.2.70. Рис. 2.71. У процесі побудови складних конструкцій може бути створене багато допоміжних площин, осей й ескізів, які будуть захаращувати зображення моделі. У КОМПАС-3D створені спеціальні команди, що дозволяють управляти видимістю цих елементів, при цьому вони як і раніше будуть відзначені в дереві побудов. Для видалення зображення якого-небудь геометричного елемента варто виділити його в дереві побудов, а потім щигликом правої клавіші миші викликати контекстне меню й вибрати в ньому команду Сховати. Після цього елемент стане невидимим, а відповідна йому піктограма залишиться в дереві побудов. У деяких випадках для повного зникнення допоміжних елементів з екрана потрібно спочатку виділити їх, а потім видалити їхнім щигликом лівої клавіші миші в будь-якій крапці робочого поля. Якщо модель пофарбована, тоді зниклий елемент залишить слід на поверхні, тому варто скористатися кнопкою <Обновити зображення> Можна зробити невидимими відразу всі допоміжні площини, осі й ескізи. Для цього можна скористатися командами в меню Вид. Якщо в процесі роботи ви хочете відмовитися від деяких конструктивних елементів деталі, але при цьому залишити право повернутися до первісного варіанта, то можна використати команду в контекстному меню Виключити з розрахунку. При виключенні елемента з розрахунків модель перебудовується так, начебто зазначений елемент вилучений, однак інформація про нього зберігається в документі. У дереві побудови цей елемент буде відображатися більше світлим тоном, а поруч із ним з'явиться символ «хрест» (рис. 2.72).
Поиск по сайту: |
Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.003 сек.) |