|
|||||||
АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция |
За допомогою кнопок панелі РисованиеПанель інструментів Рисование активізують за допомогою команд Вид, Панели инструментов, Рисование або кнопки (Рисование). Кнопки панелі Рисование (рис. 4.40) дають змогу створювати графічні об'єкти будь-якої складності. Для створення таких елементів у документі необхідно клацнути клавішею миші на вибраній автофігурі переліку (при цьому покажчик миші перетворюється на «+»), підвести покажчик до документа, натиснути на клавішу миші й, не відпускаючи її, створити графічний елемент. Панель Рисование містить кнопки, які виконують такі функції: • Действия (2) містить команди для групування і розгрупування складових частин графічного об'єкта, а також для його розміщення відносно тексту (поза текстом, на тексті тощо), вирівнювання, обертання, зміни автофігури та ін. Наприклад, для виконання функції Свободное вращение об'єкт спочатку виділяють, активізують кнопку Свободное вращение (при цьому маркери кінцевих меж об'єкта виділяються іншим кольором), підводять покажчик миші до маркера, натискають на клавішу миші й, не відпускаючи її, повертають об'єкт у потрібному напрямку; • Выбор объектов (2) — у ній використовують стрілку для активізації графічних об'єктів; • Автофигуры (3) — застосовують з метою створення ліній; основних фігур (кола, прямокутника, ромба, трикутника, квадрата тощо; фігурних стрілок та ін.);
• Линия (4)— для створення прямих ліній; • Стрелка (5) для створення стрілок. Якщо після створення стрілку активізувати, то можна змінити її вигляд, товщину, колір тощо. Для цього відповідні параметри встановлюють після активізації кнопки Вид стрелки (наприклад, стрілка); • Прямоугольник (6)для створення прямокутників; • Овал (7) для створення овалів; • Надпись (8)для створення написів. Після активізації такого напису можна змінити встановлені параметри за допомогою команд Формат, Надпись (наприклад, створити або вилучити рамку, надати кольору рамці й заливанню, визначити розташування напису відносно тексту тощо); • Добавить объект WordArt (9)для вибору параметрів розташування тексту, що створюється. Після активізації такого об'єкта можна змінити встановлені параметри. Для цього на об'єкті потрібно клацнути правою клавішею миші та задати команду Отобразить панель WordArt. Панель містить кнопки для виконання таких дій, як зміна тексту, його розміру, шрифту, накреслення, розташування тексту (кнопка Форма WordArt), його повертання (кнопка Свободное вращение) тощо; • Цвет заливки (10) для визначення кольору заливання поза об'єктом; • Цвет линий (11)для визначення кольору ліній; • Цвет шрифта (12)для визначення кольору шрифту; • Тип линий, Тип штриха, Вид стрелки (13)для встановлення інших параметрів виділеного об'єкта; • Тень (14)для створення і визначення виду тіні об'єкта; • Объём (15)для надання виділеному об'єкту об'ємного вигляду. Приклади створених графічних фігур показано на рис. 4.41.
Усі ці функції дають змогу ефективно і легко створити будь-яке графічне зображення, редагувати його, змінювати форму, розміри, положення на сторінці тощо.
Поиск по сайту: |
Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.004 сек.) |