|
|||||||
АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция |
Послідовність виконання роботи. 1. Запустіть текстовий редактор1. Запустіть текстовий редактор. Відкрийте новий документ. 2. Створіть блок-схему обчислення математичного виразу y= - увімкніть ПИ Рисование;
- вставте у документ послідовно відповідні блоки; - з'єднайте блоки лініями зі стрілочками, ПИ Рисование , для редагування об’єктів Формат → Объект →відповідна команда (Линия…); - уведіть текст у блоки, послідовно виділіть блоки → ПИ Рисование → ; - об'єднайте усі блоки в один об'єкт ПИ Рисование → та обведіть усі блоки прямокутником → ПК → Группировать. 3. Зробіть найкращій варіант блок-схеми та збережіть блок-схему у файлі з назвою Блок. 4. Скопіюйте блок-схемуна іншу сторінку. Разгрупуйте її на окремі блоки. Поексперментуйте - з об’ємними ефектами для блоків виділіть блок ПИ Рисование та ПИ Параметры 3D (для кожного блока зробіть різні ефекти); - з діями над об'єктами ПК → Положение и размер…; - з розташуванням блоків, перемістить блоки, щоб вони находили один на одного та скористайтеся дією Расположить; - з кольором, блоки замалюйте одним чи різними кольорами; - застосуйте до тексту у блоках анімаційні ефекти ПК → Текст… →вкладка Анимация текста. 5. Збережіть зміни у файлі Блок. 6. Розташуйте блок-схему у тексті: - відкрийтий новий документ, скопіюйте текст зі Справки; - виокремти блок-схему та вставти у текст, так щоб текст обкладав блок-схему, наприклад, ліворуч, Формат → Изображение… → вкладка Обтекание (або Формат → Обтекание)→ виберіть з меню потрібний стиль обкладання; - поексперементуйте з розміщенням, обкладанням та розміром блок-схеми. 7. Збережіть документ під назвою Текст. 8. Відкрийтий новий документ. Дайте йому назву Реклама. Створіть Рекламну сторінку фірми: - вставте угорі сторінки двапоряд кадри та третій під ними, Вставка → Врезка... → вкладка Тип задайте орієнтовні розміри кадру та виберіть прив'язку К символу; - правий кадр заповніть текстовими даними – назвою фірми, для чого використовуйте текстові спецефекти - ПИ Рисование → виберіть будь-який зразок звікна Текстовых эффектов, для введення тексту 2Щ у межах об'єкта та введіть текст Компьютерный дом, поекспериментуйте зі шрифтом і розміром символів, змініть розміри і розташування спецефектів; - у лівий кадрдодайте емблему фірми - вставте рисунок Вставка → Изображение → Из файла... або виберіть картинку з ПИ Рисование, з мініть розміри картинки; - у третій уведіть текст - реквизити фірми: адресу, телефон і факс; - нижче кадрів вставте лінію, Сервис→Галерея → Горизонтальные линии → ПК → Вставить→ Копия; - задайте тло сторінки Сервис→Галерея → Фоны об'єкт → ПК → Вставка → Фон→ Страницы. 9. Додайте на рекламну сторінку гіперпосилання: - у новому документі уведіть текст: Магазин " Байт ", ул.Фантанская дорога, 5, ' 444-444, збережіть його під назвою Информация; - перейдіть у файл Реклама, під лінією наберіть текст, наприклад, Наши магазины, після останього слова вставте гіперпосилання на файл Информация, знайдіть і виберіть відповідний файл Информация. - перевірте, чи спрацьовує гіперпосилання, клацніть на гіперпосиланні. 10. Утворіть ланцюг з трьох кадрів з текстом про діяльність фірми: - у файл Реклама вставте після заголовка поряд три кадри; - виокремти перший кадр → ПИ → Врезка клацнтіь на другому кадрі, аналогічно з¢єднайте другий кадр зтретім; - скопіюйте частину тексту і вставте його в перший кадр; - переконайтеся, що текст розмістився по трьох кадрах; - відформатуйте кадри як найкраще, виберіть тип рамки кадру, фон тощо (ПК →Врезка …). 11. Збережіть файл. 12. Скопіюйте вікно. У файлі Текст - відкрийте вікно Изображение → вкладку Кадрирование → курсор на заголовок вікна → скопіюйте це вікно у буфір обміну кнопками Alt+Print Screen (увесь екран Print Screen) → вставте в новий документ; - виберіть для нього відповідне місце та розмір; - додайте до зображення вікна виноски; - зробіть у них пояснення для полів Кадрирование и Размер картинки, а також для кнопки Восстановить; - об’єднайте все в одне зображення. 13. Вставте у текст будь-яке фотографичне зображення,поексперементуйте зі зображенням (ПИ Изображение) змініть режими фільтрации, коліра тощо. 14. Додайте у текст зображення панелей інструментів Изображение та Врезка, для цього використуйте відповідну кнопку клавіатури та режим Кадрирования.
15. З’єднайте та збережіть усі файли лабораторної роботи в один під назвою Лаб.робота4. 16. Закінчіть роботу. Контрольні запитання 1. Які дії можна виконувати з об'єктами? 2. Як увімкнути і вимкнути панель Рисование? 3. Які дії можна виконувати над фігурою? 4. Як об'єднати декілько об'єктів в один? 5. Як змінити розміри об'єкта? 6. Які є стилі обкладання об'єктів текстом? 7. Що таке гіперпосилання? 8. Що таке кадр. Як його вставити у текст? 9. Як скопіювати зображення з екрану? 10. Що таке «кадрирование»? Поиск по сайту: |
Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.005 сек.) |