АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция

Завдання до лабораторної роботи

Читайте также:
  1. I. Мета, завдання та загальні вимоги до виконання курсової роботи
  2. II Методика виконання курсової роботи.
  3. II. Завдання та обов'язки
  4. II. Перевірка виконання домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. III. Мета, стратегічні напрями та основні завдання Національної стратегії
  7. IV. Домашнє завдання з інструктажем.
  8. V. Домашнє завдання з інструктажем.
  9. VI. Домашнє завдання.
  10. VI. Домашнє завдання.
  11. VI. Домашнє завдання.
  12. VI. Методичні вказівки до виконання курсової роботи.

Використовуючи програму-шаблон, створену при виконанні попередньої лабораторної роботи виконайте наступні|такі| завдання|задавання|.

Завдання|задавання| 1. Побудувати|спорудити| крапки|точки| розташовані|схильні| у вершинах правильного n-кутника|. Встановити режим згладжування для крапок|точок|. Експериментально|експериментальний| визначити максимальний розмір крапки|точки|, при якому можливе згладжування.

Завдання|задавання| 2. Використовуючи примітив для виведення ліній намалювати правильний n-кутник|.

Змінити|зраджувати| типа|тип| і ширину ліній.

Завдання|задавання| 3. Використовуючи примітив для виведення ламаної лінії намалювати фігуру, змальовану|зображати| на рис.1.

Завдання|задавання| 4. Використовуючи примітив для виводу|висновку| замкнутою ламаною намалювати фігуру, змальовану|зображати| на рис.2

Завдання|задавання| 5. Побудувати|спорудити| фігуру, змальовану|зображати| на рис.2, розбивши її на трикутники (кожен трикутник забарвлений|пофарбований| випадковим кольором|цвітом|). Виконаєте три варіанти побудов|шикувань| з використанням примітивів:

А) трикутник;

Б) стрічка трикутників;

В) віяло трикутників.

Чим відрізняються результати при зміні способу тонування?

Завдання|задавання| 6. Використовуючи примітив для виведення багатокутників побудувати|спорудити| правильний

n-кутник|.

Завдання|задавання| 7. Побудувати|спорудити| неопуклий|випуклий| багатокутник, змальований|зображати| на рис.3, представивши|уявляти| його у вигляді сукупності окремих багатокутників, призначивши кожному багатокутнику свій колір|цвіт|. Подивитися|поглянути| результат роботи програми для різних способів тонування.

Завдання|задавання| 8. Змінити|зраджувати| програму попереднього завдання|задачі| так, щоб

А) лицьові грані змальовувалися|зображали| тільки|лише| вершинами;

Б) лицьові грані змальовувалися|зображали| зафарбованими|зафарбовувати|, а зворотні – лініями;

В) лицьові і зворотні грані змальовувалися|зображали| лініями (каркасне зображення).

 

Варіанти до завдання|задавання|.

Варіант 1   N=5    
Рис.1

 

 

Рис.2

 

Рис.3

Варіант 2   N=7    
Рис.1

 

 

Рис.2

Рис.3

Варіант 3   N=6    
Рис.1

 

 

Рис.2

Рис.3

Варіант 4   N=4    
Рис.1

 

 

Рис.2

Рис.3

Варіант 5   N=8    
Рис.1

 

 

Рис.2

Рис.3

Додаткові завдання|задавання|.

  1. У встановленому|установленому| графічному вікні побудувати|спорудити| N крапок|точок|, забарвлених|пофарбованих| випадковим чином і розподілених випадковим чином за всією площею вікна.
  2. Фонтан. У деякій околиці заданої точки з'являються|появляються| і пропадають дана кількість точок різного розміру і кольору|цвіту|.
  3. При натисненні клавіш управління курсором (при русі миші) з'являються|появляються| і гаснуть деяка дана кількість точок випадкового розміру і кольору|цвіту|.
  4. Для області розміром N*N| крапок|точок| (розмір крапки|точки| заданий) реалізувати алгоритм дизерингу| з використанням трьох заданих квітів.
  5. Бенгальський вогонь. У деякій околиці даної крапки|точки| малюються лінії випадкового розміру, кольору|цвіту| і напряму|направлення| (довжина ліній обмежена).
  6. Бенгальський вогонь в русі. Картинка, побудована|спорудити| в результаті|унаслідок| попереднього завдання|задачі|, змінюється при натисненні клавіш управління курсором.

 

Контрольні питання.

  1. Що таке командні дужки, яке їх призначення?
  2. Які константи бібліотеки OPENGL| можуть бути параметрами функції glBegin|?
  3. Що таке антиелайзінг|, для чого він служить?
  4. Які режими існують для малювання ліній?
  5. Які режими існують для зображення трикутників, чим вони розрізняються?
  6. Що таке опуклі|випуклі| і неопуклі|випуклі| багатокутники?
  7. Яким чином можна побудувати|спорудити| неопуклий|випуклий| багатокутник?
  8. Чим відрізняються лицьові і зворотні грані?
  9. Яка команда змінює|зраджує| спосіб тонування?
  10. Які режими виведення багатокутників вам відомі? У якому місці|місце-милі| програми має бути записана команда, що змінює|зраджує| режим виведення багатокутників?

 


[1] В Delphi шаблон запишется в виде, например $F0F0.


1 | 2 | 3 |

Поиск по сайту:



Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.008 сек.)