АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция

Хід лабораторної роботи

Читайте также:
  1. I. Мета, завдання та загальні вимоги до виконання курсової роботи
  2. II Методика виконання курсової роботи.
  3. II. ЗМІСТ І ОФОРМЛЕННЯ РОБОТИ
  4. IX. СИГНАЛИ, ЩО ЗАСТОСОВУЮТЬСЯ ПІД ЧАС МАНЕВРОВОЇ РОБОТИ
  5. VI Поточний контроль виконання роботи
  6. VI Поточний контроль виконання роботи
  7. VI Поточний контроль виконання роботи
  8. VI Поточний контроль виконання роботи
  9. VI. Методичні вказівки до виконання курсової роботи.
  10. VIІ Поточний контроль виконання роботи
  11. А. Виконується при підготовці до роботи
  12. Аналіз стану виховної роботи

1. Завантажити середовище візуального програмування Delphi.

2. Задати властивості форми: Caption, Height, Width, Color.

3. Вставити у форму чотири текстових поля: Label1, Label2, Label3, Label4 (рис.3), для цього двічі треба клацнути на піктограмі Label на закладці Standard палітри компонентів головного вікна Delphi. Змінити заголовки Caption текстових полів (рис.4).

4. Вставити у форму два об’єкти типу Image: Image1 та Image2 один поверх другого (рис.3). Для цього необхідно обрати закладку Additional палітри компонентів і клацнути мишею на піктограмі Image. У потрібному місці на формі обвести контур майбутнього зображення. Активізувати об’єкт Image1 і у вікні Object Inspector вибрати властивість Picture. Далі треба клацнути на кнопці з трьома крапками. У діалоговому вікні Picture Editor клацнути на кнопці Load…, знайти на диску файл зі своїм зображенням або вибрати будь – який файл з розширенням *.bmp. Щоб зображення заповнило увесь контур, треба задати властивість Stretch як True. Аналогічно вставити у форму об’єкт Image2 (рис.4).

 

 

Рис.3 Рис.4

 

5. Вставити у форму кнопки - об’єкти типу Button з назвами Button1 і Button2 (рис.3). Для цього треба вибрати закладку Standard палітри компонентів і два рази клацнути мишею на піктограмі Button. Змінити заголовки (Caption) на кнопках (рис.4).

6. Запрограмувати кнопки Button1 і Button2. Для цього необхідно двічі клацнути на них лівою клавішею миші. У результаті активізується вікно тексту програми із заготовкою процедур Button1Click і Button2Click, які будуть опрацьовувати події клацання на кнопці Button1 і Button2. У заготовку необхідно вставити текст програми реакції на ці події. Процедури матимуть такий вигляд:

Procedure TForm1.Button1Click (Sender: TObject);

Begin

Image1.Visible:=True;

Image2.Visible:=False;

end;

Procedure TForm1.Button2Click (Sender: TObject);

Begin

Image1.Visible:=False;

Image2.Visible:=True;

end;

7. Зберегти створену програму у своїй власній папці. Для цього необхідно обрати елемент головного меню File => Save All.

8. Виконати створену програму.

9. Створити exe - файл програми. Для цього треба виконати команду головного меню Project => Build All.

 

Контрольні запитання

1. Які вікна відкриваються після запуску Delphi?

2. Як можна активізувати головне меню, інспектор об’єктів та форму?

3. Яке призначення сторінок Properties та Events у вікні Object Inspector?

4. Як розташувати компонент на формі?

5. Якими способами можна задати значення властивості компонента?

6. Яке призначення має компонент Label?

7. Які властивості має об’єкт Image?

8. Як зберегти створений проект на диску?

9. Чи можуть збігатися назви модуля та проекту?

10. Як створити exe– файл програми?

 

 


1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |

Поиск по сайту:



Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.003 сек.)