АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция

Хід лабораторної роботи (частина перша). 1. Завантажити середовище візуального програмування Delphi

Читайте также:
  1. I. Мета, завдання та загальні вимоги до виконання курсової роботи
  2. II Методика виконання курсової роботи.
  3. II. ЗМІСТ І ОФОРМЛЕННЯ РОБОТИ
  4. IX. СИГНАЛИ, ЩО ЗАСТОСОВУЮТЬСЯ ПІД ЧАС МАНЕВРОВОЇ РОБОТИ
  5. VI Поточний контроль виконання роботи
  6. VI Поточний контроль виконання роботи
  7. VI Поточний контроль виконання роботи
  8. VI Поточний контроль виконання роботи
  9. VI. Методичні вказівки до виконання курсової роботи.
  10. VIІ Поточний контроль виконання роботи
  11. А. Виконується при підготовці до роботи
  12. Аналіз стану виховної роботи

1. Завантажити середовище візуального програмування Delphi.

2. Задати властивості форми: Caption, Height, Width, Color.

3. Вставити у форму два текстових поля: Label1, Label2 (рис.10).

4. Вставити у форму панель групи об’єктів (об’єкт GroupBox) (рис.10). Для цього необхідно обрати компонент GroupBox із закладки Standard палітри компонентів і перенести його на форму.

5. Вставити у панель два прапорці (об’єкти CheckBox). Для цього необхідно обрати компонент CheckBox із закладки Standard палітри компонентів.

6. Вставити у форму чотири об’єкти типу Edit: Edit1, Edit2, Edit3, Edit4 (рис.10). Очистити поля редагування Edit1, Edit2, Edit3, Edit4.

7. Вставити у форму кнопки - об’єкти типу Button з назвами Button1 і Button2 (рис.10).

8. Вставити у форму кнопку - об’єкт типу BitBtn із закладки Additional палітри компонентів Delphi.

9. Змінити заголовки Caption на об’єктах типу Label, GroupBox, CheckBox та Button (рис.11).

10. Змінити властивість Kind кнопки BitBtn на bkClose.

 

 

Рис.10 Рис.11

 

11. Перед тим, як програмувати кнопки Button1 і Button2, необхідно у розділі описування змінних задати змінні цілого типу n та i, де n – розмір масиву, а i – порядковий номер елемента масиву, а також m – динамічний масив цілих чисел.

Var

Form1: TForm;

n, i: integer;

m: array of integer;

12. Запрограмувати кнопку Button1. Процедура матиме такий вигляд:

Procedure TForm1.Button1Click (Sender: TObject);

Begin

Randomize;

n:= StrToInt (Edit1.Text);

SetLength (m,n); {задати масиву m довжину n}

Edit2.Text:=’’;

for i:=1 to n-1 do begin

m[i]:=random(50)-10;

Edit2.Text:= Edit2.Text+’ ‘+ IntToStr (m[i]);

end;

end;

13. Запрограмувати кнопку Button2. Процедура матиме такий вигляд:

Procedure TForm1.Button2Click (Sender: TObject);

Var

sum, count: integer;

{sum - сума додатних чисел, count - кількість від’ємних чисел}

Begin

Edit3.Text:=’’;

sum:=0;

Edit4.Text:=’’;

count:=0;

for i:=0 to n-1 do begin

if CheckBox1.Checked then

if m[i]>0 then sum:=sum+m[i];

if CheckBox2.Checked then

if m[i]<0 then count:=count+1;

end;

if CheckBox1.Checked then Edit3.Text:= IntToStr (sum);

if CheckBox2.Checked then Edit4.Text:= IntToStr (count);

end;

14. Вставити поле редагування Edit та об’єкт типу CheckBox, змінити його заголовок Caption на „Максимальне значення масиву” та запрограмувати кнопку „Обчислити” відповідним чином.

15. Вставити поле редагування Edit та об’єкт типу CheckBox, змінити його заголовок Caption на „Добуток непарних чисел” та запрограмувати кнопку „Обчислити” відповідним чином.

16. Зберегти створену програму у своїй власній папці.

17. Виконати створену програму.

18. Створити exe - файл програми. Закрити Delphi і запустити створену програму.

 


1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |

Поиск по сайту:



Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.004 сек.)