|
|||||||
АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция |
Література. Дідахе. – Львів. "Свічадо"
Дідахе. – Львів. "Свічадо". - 2002. Ориген. О началах. – Самара, 1993. Ориген. Против Цельса. – М., 1996. Пастырь" Гермы. Апокрифические тексты. – М., 1997. Патристика. Новые переводы, статьи. – Нижний Новгород, 2001. Тертуллиан. Избранные сочинения. – М., 1994. Ранние отцы церкви. – Брюссель, 1988. Чаша Гермеса. – М., 1996. Александрова О.В. Філософія Середніх віків та доби Відродження. – К., ПАРАПАН, 2002. – С. 16-41. Жильсон Э. Философия в средние века. – М., 2004. Лосев А.Ф. История античной эстетики. Итоги тысячелетнего развития. – М., 1992. –КН.1.-С.4-55. Майоров Г.Г. Формирование средневековой философии. - М., 1979. Мейендорф Иоанн. Введение в святоотеческое богословие. – Вильнюс-Москва, 1992. Карсавин. Л.П. Святые отцы и учители Церкви. – М., 1994. – С 38-108. Кондзьолка В.В. Історія середньовічної філософії. – Львів, 2001. Коплстон Ф.Ч. История средневековой философии. – М., 1997. – С.28-34. Неретина С.С. Верующий разум. К истории средневековой философии. – Архангельск, 1995. – С.24-114. Ранович А.Б. Первоисточники по истории раннего христианства. Античные критики христианства. – М., 1990.. РеалеДж., Антисери Д. Западная философия от истоков до наших дней. – Т.2. Средневековье. – СПб., 1994. – С.25-27, 32-39. Соколов В.В. Средневековая философия. – М., 1979. –С.3-51. Чанышев А.Н. Курс легший по древней и средневековой философии. – М., 1991.– С.37І-391. Тема 3. ФІЛОСОФІЯ ПАТРИСТИКИ (2год.) Мета: з’ясувати особливості розвитку філософських ідей християнства в межах свято отецької літератури. Зміст. А 1. Нікейське і післянікейське вчення. Собор у Нікеї (325 р.) і значення його рішень для формування християнсько-теологічної доктрини. 2. Каппадокійський гурток і розробка тринітарної проблематики. 3. Григорій Нісський. Подальший розвиток діалектики та вчення про людину. Б 1. Спадщина Августина Аврелія; основні філософські ідеї. 2. Бог як Трійця і Бог як Абсолютна Особистість. 3. Вчення про людину; людська осбистість. Про безсмертя душі. 4. Тлумачення пізнавального процесу: мета, критерій, складові. 5. Божественне творення: структура темпоральноеті та вічність. 6. "Енхірідіон", або світоглядні орієнтири християнства. В 1. "Ареопагітики": філософський зміст. 2. Про єдино-розподілену сутність трьох іпостасей божества та Божественне "Ніщо". 3. Діалектика процесу пізнання: катафатика і апофатика. 4. Небесна і земна ієрархія. Світобудова. Питання до дискусії 1. Чи можна стверджувати, що існує кореляція між античним містицизмом та містицизмом християнським? 2. Чи можна стверджувати, що Аврелію Августину вдалося вирішити проблему волі людини та її зв’язок з концепцією провидіння? Контрольні питання Поиск по сайту: |
Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.007 сек.) |