|
|||||||
АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция |
Примітка. Кожний виконуваний варіантом використання метод реалізується як неподільна транзакція, тобто виконання сервісу не може бути перерване ніяким іншим екземпляром
Кожний виконуваний варіантом використання метод реалізується як неподільна транзакція, тобто виконання сервісу не може бути перерване ніяким іншим екземпляром варіанту використання. Застосування варіантів використання на всіх рівнях діаграми дозволяє не тільки досягти необхідного рівня уніфікації позначень для представлення функціональності підсистем і системи в цілому, але і є потужним засобом послідовного уточнення вимог до проектованої системи на основі напіврівневого спуску від пакетів системи до операцій класів. З іншої сторони, модифікація окремих операцій класу може зробити зворотний вплив на уточнення сервісу відповідного варіанту використання, тобто реалізувати ефект зворотного зв'язку з метою уточнення специфікацій або вимог на рівні пакетів системи. У метамоделі UML варіант використання є підкласом класифікатора, який описує послідовності дій, що виконуються окремим екземпляром варіанту використання. Ці дії включають зміни стану і взаємодії з середовищем варіанту використання. Ці послідовності можуть описуватися різними способами, включаючи такі, як графи діяльності і автомати. Прикладами варіантів використання можуть бути наступні дії: перевірка стану поточного рахунку клієнта, оформлення замовлення на покупку товару, отримання додаткової інформації про кредитоспроможність клієнта, відображення графічної форми на екрані монітора та інші дії. 18.2. Актори Актор є будь-якою зовнішньою по відношенню до модельованої системи сутністю, яка взаємодіє з системою і використовує її функціональні можливості для досягнення певної мети або вирішення приватних завдань. При цьому актори служать для позначення узгодженої множини ролей, які можуть відігравати користувачі в процесі взаємодії з проектованою системою. Кожний актор може розглядатися як якась окрема роль щодо конкретного варіанту використання. Стандартним графічним позначенням актора на діаграмах є фігурка "чоловічка", під якою записується конкретне ім'я актора (рис. 18.2). Рис. 18.2. Графічне позначення актора У деяких випадках актор може позначатися у вигляді прямокутника класу з ключовим словом "актор" і звичайними складовими елементами класу. Імена акторів повинні записуватися заголовними буквами й слідувати рекомендаціям використання імен для типів і класів моделі. При цьому символ окремого актора зв'язує відповідний опис актора з конкретним іменем. Імена абстрактних акторів, як і інших абстрактних елементів мови UML, рекомендується позначати курсивом. Поиск по сайту: |
Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.003 сек.) |