|
|||||||
АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция |
Загальна характеристика євангелія від Матвія. Образ Ісуса у ньомуВ усіх життєвих євангеліях розповіді діяння Ісуса передує розповідь про Жанні Крестителе, що є хіба що предтечею Ісуса. Під час царювання Ірода праведною життям жили священик, під назвою Захарія та його дружина Єлисавета, що була безплідна. Вони не чекали дитини, оскільки обидва досягли похилого віку. Якось, коли Захарія був у служби у храмі, праворуч жертовника з'явився архангел Гавриїл і "благовестил" священику, що з Єлисавети народиться син, якого назвуть Іоанном і який за силою і духу нагадує Илию. Захарія, зрозуміло, засумнівався за тими словами ангела, внаслідок чого був "покараний мовчанням" досі народження. Єлисавета справді завагітніла. У шість місяців її відвідала, названа Йосипа, також узнавшая від архангела Гавриїла, що вона зачала від Святого Духа і родить сина. Коли Єлисавета почула вітання Марії, то "гору взяв немовля у череві її", і її вітала Марію як Мати свого Бога. Марія провела в сестри Єлисавети місяці, і потім повернулася додому. Єлисавета явила світові сина. Увосьме день з нього зробили обряд обрізання і друзі хотіли назвати Захарией під назвою батька. Але батьки назвали його Іоанном, хоча в нього було родичів з такою назвою. Після цього Захарія заговорив і почав благословляти Бога. Через тридцять років Іоанн почав служіння. Доти він у пустелях Іудеї, носив одяг народжується з верблюжого волосу, харчувався акридами і диким медом. Іоанн закликав людей до каяття, пророкував прихід Месії. Ті, хто вірив у його пророцтва і чекав приходу Месії хрестилися водами річки Йордан, каялися в гріхах. Ісус також подався до Івану, щоб отримати хрещення. Слухаючи проповіді Іоанна, народ вирішив, що і є довгоочікуваний Месія. Іоанн, проте, заявив, що істинний Месія прийде слідом за, сам Іоанн недостойний розв'язати ремінь взуття Месії і зазначив Ісуса "Ось Агнець Божий, який перебирає гріх світу... І бачив та засвідчив, що цей є Син Божий". Ірод (син Ірода I Антипы) відняв від свого брата Філіппа дружину Иродиаду, Іоанн ж засуджував цей шлюб, отже у Иродиады були підстави ненавидіти Хрестителя. Вона знищити Іоанна, але Ірод боявся, бо вважав його пророком, і посадив до темниці. Під час святкування дні народження Ірода дочка Иродиады виконала прекрасний танець, внаслідок чого цар обіцяв виконати будь-яке її бажання. Дочка запитала в матері, чого їй побажати. Тоді Іродіада, скориставшись нагодою, веліла дочки просити голову Іоанна Христителя. Ироду довелося наказати відрубати голову Івану Хрестителю і принести в страві царівною.Вона віднесла голову матері. Учні Іоанна взяли його тіло і поховали. Іоанн виконав свою велику завдання - підготував народ до зустрічі з Спасителем. Найскладнішим для тлумачення з епізодів життя і служіння Іоанна Христителя є факт хрещення їм Пресвятої Богородиці. Чому Той, Хто не потребував покаянні, наполіг складанні Їм хрещення, який символізує очищення, сповідування і покаяння, ніде не пояснюється. Поширена думка - необхідність "помазання" (благословення, спорудження у визначений ранг) Ісуса для служіння як Людини, для возз'єднання його з ізраїльтянами, які взяли хрещення від Іоанна. Важливіше те що момент хрещення вперше під всієї повноті проявляється Свята Трійця: "і... побачив Іоанн Духа Божого, що сходив, як голуб, і ниспускался на Нього. І се, глас з неба глаголющий: Цей є Син Мій Возлюбленный, в Котором Моє благовоління". Підтверджується й людську втілення Ісуса й Закону Його божественна слава. Народження Ісуса. Про народженні Ісуса докладно розповідається у двох євангеліях - Матвія і Луки. У євангелії від Луки розповідається, що благу звістка швидкому народженні Ісуса приніс ангел Гавриїл, той самий, що благовестил Єлисаветі про Жанні Крестителе. Бог послав Гавриїла до міста Назарет, до дівчини з цієї родини царя Давида, під назвою Марія, зарученої з Йосипом. Ангел сказав Марії: "... благодатна! Господь з тобою; благословенна ти між дружинами". Марія зніяковіла від цих коштів слів, а ангел продовжував: "Не бійся, Марія, бо ти знайшла благодать у Бога; і вже зачнеш у череві і народиш Сина, і наречеш Йому ім'я: Ісус". Марія запитала, як же це буде, вона ж не пізнала чоловіка. Ангел сказав, що Святий дух знайде її у, сила Всевишнього осінить діву, тому народжений Нею Син буде Сином Божим. Усе це при владі Бога, ще й безглузда Єлисавета зачала сина. Тоді Марія сказала: "се раба Господнього, буде мені до слову твоєму". Розповідаючи народження Іоанна й Ісуса, євангеліст Лука вже від початку підкреслює, що Мессией буде Ісус, а Іоанн - Його предтечею. У євангелії від Матвія вчення прихід Месії викладається так: одне із пророків (Ісайя) передбачив, що Месія з'явиться на світ Дівою. Інакше кажучи, якщо Ісус - Месія - народиться від Непорочной Діви, то батьком Його не було міг стати звичайний людина. Йосип, дізнавшись про вагітності Марії, хотів таємно відпустити її, але його уві сні з'явився ангел, зазначивши, що нічого боятися прийняти у будинок Марію, оскільки Вона зазнала від Святого Духа, а народжений нею Син буде Спасителем роду людського. Лука повідомляє, що Йосип і Марія були жителями Назарета, їм не судилося піти у Віфлеєм, звідки відбувався їх рід, аби виконати указ імператора Августа про переписом населення. Марія був у цей час вагітна. Тут у Віфліємі, місті Давида, Марія народила Сина, засповивала Його, а оскільки "був місць у готелі", сталося це у передмісті Віфлеєма, в печері утримання овець. Неподалік пастухи сторожили свої стада. Раптом їх з'явився ангел, "і слава Господнього осяяла їх". Пастухи злякалися, але ангел заспокоїв їх та повідомив радісну звістку, що народилася Рятівник, яку вони знайдуть в яслах. Потім з'явилося багато янголів, які співали гімни, славящие Бога. Коли ангели "відійшли на небо", пастухи пішли у Віфлеєм на поклоніння Божественному Младенцу. Марія потім часто замислювалася над словами пастухів. Східні мудреці (волхви) з зірками вирахували час народження Спасителя і вирушити вслід за що з'явилася нової (віфлеємської) зіркою прийшли на поклоніння Христу. У Єрусалимі вони маємо справу з Іродом й запитали: "Де народжений Цар іудейський?" Ірод стривожився і волхвів на шляху повідомити йому про місцезнаходження Немовляти. Волхви пішли за зіркою, що спричинилася їх до печери, де було святе сімейство. Пав перед Ісусом навколішки, волхви передали Йому дари: золото - символ влади, ладан - символ слави, смірну (миро) - символ смерті. Потім, отримавши в сні одкровення, волхви не пішли до Ироду, а повернулися на свої країни. Коли вони пішли, до Йосипу з'явився ангел і наказав йому бігти до Єгипту, т. до. Ірод замислив вбивство Немовляти. Йосип виконав наказ ангела: Сімейство залишалося в Єгипті до смерті Ірода. Ірод ж, не знайшовши Ісуса, наказав перебити у Вифліємі всіх немовлят до 2-х років. Після смерті Ірода Йосип, Марія і Ісус повернулися на Назарет, що й пройшли дитячі і юнацькі роки Спасителя. Поиск по сайту: |
Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.003 сек.) |