АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция

Команди присвоювання

Читайте также:
  1. Алгоритм роботи командирiв щодо попередження та подолання конфлiктних ситуацiй
  2. Аналитическая деятельность командира по анализу и оценке морально-психологических состояний военнослужащих
  3. Боевой приказ командира РГ № 1 на десантирование и ведение разведки
  4. ГиК при направлении работников в служебные командировки и другие служебные поездки
  5. Заместитель командира части.
  6. Команди широкосповіщення
  7. Командир звена ГДЗС
  8. МЕТОДИЧЕСКИЕ РЕКОМЕНДАЦИИ КОМАНДИРУ (ИНСТРУКТОРУ)
  9. МЕТОДИЧЕСКИЕ РЕКОМЕНДАЦИИ КОМАНДИРУ (ИНСТРУКТОРУ)
  10. МЕТОДИЧЕСКИЕ РЕКОМЕНДАЦИИ КОМАНДИРУ (ИНСТРУКТОРУ)
  11. МЕТОДИЧЕСКИЕ РЕКОМЕНДАЦИИ КОМАНДИРУ (ИНСТРУКТОРУ)

Команди присвоювання призначені для розміщення значень у комірки пам’яті комп’ютера. У будь-якій мові програмування є кілька команд для надання певного значення змінній (комірці):

1) безпосереднж присвоювання;

2) введення з клавіатури;

3) ініціалізація початкових значень;

4) зчитування із зовнішніх носіїв.

У навчальній алгоритмічній мові розглядається лише команда безпосереднього присвоювання, а інші команди присвоювання розглядаються під час вивчення конкретних мов програмування.

Команда безпосереднього присвоювання має формат:

змінна:= вираз,

де «:=» - знак присвоювання.

Команда працює в такий спосіб: обчислюється значення виразу, що знаходиться в правій частині від знака присвоювання, і одержане значення надається змінній, що стоїть ліворуч від знака присвоювання.

Якщо замість виразу в правій частині знаходиться константа, вона одразу стає значенням змінної, що знаходиться в лівій частині від знака присвоювання.

Якщо замість виразу в правій частині знаходиться змінна, то її значення стає значенням змінної, яке містить ліва частина команди присвоєння.

Приклади:

a:=2; b:=4; c:=a+b; a:=c;

У результаті виконання цієї послідовності команд а та с буде число 6.

Мова програмування Паскаль має команду присвоєння, формат для якої нічим не відрізняється від вищезазначеного.

Але у мові програмування Паскаль припускатиме також уведення певного значення змінної з клавіатури. Для цього використовуються оператори: read або readln. Їх формати такі:

read (список змінних);

readln (список змінних);

де список змінних – це список ідентифікаторів, що є іменами комірок, у які будуть заноситись відповідні значення, набрані на клавіатурі.

Розділовим знаком у списку є кома, а розділовим знаком при введенні є пробіл або новий рядок (натискання клавіші Enter).

Приклади команд:

read (x,y);

readln (count);

 

Команди розгалуження

Команди розгалуження призначені для розгалуження алгоритму, тобто зміни порядку виконання команд. У навчальній алгоритмічній мові є дві команди розгалуження: ЯКЩО й ВИБІР.

Команда ЯКЩО.

Формат команди:

якщо умова якщо умова

то серія_1 або то серія

інакше серія_2 все

Все

(повна форма) (скорочена форма)

Під словом серія ми будемо розуміти команду або групу команд.

Команда в повній формі працює в такий спосіб: перевіряється умова, якщо вона істинна, то виконується серія_1, інакше – серія_2.

У скороченій формі команда виконує серію тільки тоді, коли умова істинна.

У мові Паскаль команда розгалуження має аналогічний вигляд та працює так само, як у НАМ.

Формат команди:

a) повна форма б) скорочена форма


1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 |

Поиск по сайту:



Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.003 сек.)