АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция

Повторювати repeat

Читайте также:
  1. A) Listen to the recording of Text Five and mark the stresses and tunes, b) Repeat the text in the intervals after the model.
  2. A) Listen to the recording of Text Four and mark the stresses and tunes, b) Repeat the text in the intervals after the model.
  3. A) Listen to the recording of Text One and mark the stresses and tunes, b) Repeat the text in the intervals after the model.
  4. A) Listen to the recording of Text Six and mark the stresses and tunes, b) Repeat the text in the intervals after the model.
  5. A) Listen to the recording of Text Two and mark the stresses and tunes, b) Repeat the text in the intervals after the model.
  6. B) Repeat the text in the intervals after the model.
  7. Повторювачі (repeater) – пристрої для відновлення і посилення сигналів в мережі з метою збільшення її довжини.

пц s:=s+I;

s:=s+I i:=i+1;

i:=i+1 until i>=10;

кц

до і=10

Цикл буде працювати доти, доки і не дорівнюватиме 10. Значення s при цьому дорівнюватиме 46

 

Команда повторення з параметром для.

Формат команди:

для і від j до k крок m

пц

серія

кц

де і – керуюча змінна циклу (параметр);

j – нижня межа зміни значення і;

k – верхня межа зміни значення і;

m – значення кроку. Якщо воно дорівнює 1, то його можна опускати;

j, k, m – У загальному випадку можуть бути виразами.

 

 

Команда працює в такий спосіб:

1.Керуюча змінна і (змінна циклу) на початку набуває значення j і здійснюється перевірка на кінцеве значення k; якщо умова «істинна», то виконуються команди циклу.

2.Потім, щоразу до керуючої змінної і додається значення кроку m і здійснюється перевірка на кінцеве значення k; якщо умова «істинна», то виконуються команди циклу.

3.Виконання серії циклу відбувається тільки після виконання однієї з умов:

Ø якщо крок додатний (у цьому випадку j<k);

Ø якщо крок від’ємний (у цьому випадку j>k).

4.За невиконання умови відбувається вихід з циклу.

 

На схемі 7 графічно показано роботу команди Для.

Цикл з лічильником мовою Паскаль:

for i:=j to k do

Begin

cерія

end;

 

У МОВІ ПАСКАЛЬ КРОК ЗМІНИ ЗМІННОЇ ЦИКЛУ ЗАВЖДИ ДОРІВНЮЄ 1, ТОМУ ВІН НЕ ВКАЗУЄТЬСЯ!

 

Крім того, за допомогою слів to або downto можна задати змінну змінної циклу у бік збільшення (to) або зменшення (downto), тобто цикл має два різновиди, що відрізняються тільки рядком заголовка:

а) for i:=j to k do…

змінна циклу на кожному кроці збільшується на 1, причому, якщо на початку роботи j>k, то цикл не виконується жодного разу.

б) for i:=j downto k do…;

змінна циклу зменшується на кожному кроці на 1, причому якщо на початку роботи j<k, цикл не виконується зовсім.

 

Наведемо фрагменти алгоритмів з використанням команди ДЛЯ.

Команда для у мовах програмування може незначно відрізнятися. Наприклад, у мові Паскаль крок може набувати значення тільки одиниці або мінус одиниці, а в мові Бейсик – крок може набувати значення будь-якого числа (у загальному випадку дійсного типу).

для і від 1 до 10 крок 1 для і від 1 до 10 крок – 1

Пц пц

Друкувати і або Друкувати і

Кц кц

 

Мовою Паскаль алгоритм має вигляд:

for i:=1 to 10 do for i:=10 downto 1 do

begin begin

write(i, ‘ ‘); write(i, ‘ ‘);

end; end;

 

В результаті виконання фрагментів алгоритмів на екрані монітора одержимо:

Ø у першому випадку 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10;

Ø у другому випадку 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1.

 

Загалом, алгоритм роботи команди для однаковий для всіх алгоритмічних мов програмування.

Використовуючи цикл для, необхідно дотримуватись певних правил:

1.Змінна, що керує циклом, не повинна змінюватися в циклі командою присвоювання (це може призвести до помилки або неочікуваного результату).

2.Не рекомендується виходити з циклу, не дочекавшись його завершення.

3.Не можна входити в цикл, проминаючи команду для.

4.У внутрішніх циклах межі зміни змінних краще обчислювати перед циклом, це економить час роботи циклів.

5.Недопустимо використовувати у вкладених циклах однакову змінну (це стосується і інших команд циклу).

 

Наведемо приклади, що ілюструють вищесказане:


1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 |

Поиск по сайту:



Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.004 сек.)