АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция

Уведення в іншомовну атмосферу

Читайте также:
  1. Атмосфера, ее состав, основные последствия антропогенного влияния на атмосферу.
  2. Лабораторна робота № 8. Уведення формул. Відносна й абсолютна адресація комірок. Захист формул
  3. Рассеивание пылегазовых выбросов в атмосферу.
  4. Стаття 51. Порядок уведення в дію цього Закону
  5. Уведення

а) Формування фонетичної компетенції.

Rhyme and Reason. SB p. 166, CD 2, track 8.

Listen to and read the quotes of well-known people and practise sentence stress. Comment on one of them.

Rhyme and Reason. SB p. 166, WB p. 76 (a)

Match the words to the phonetic symbols. Practise saying them.

worth — /wo:G/ brought — /bro:t/ secret — /'sikrit/ something — /'sAmGin/ impulse — /'impAls/

 

Інтонація — це комплекс декількох компонентів: мелодика, ритм, тембр, темп, паузація.

Загалом, наша інтонація завжди залежить від мовленнєвої ситуації, тобто з ким ми розмовляємо, де ми перебуваємо, що хочемо сказати.

Речення — це одна з основних одиниць мовлення. Воно складається зі словосполучень і слів (які складаються зі звуків), що чергуються у реченні згідно з граматичними правилами певної мови.

Речення з точки зору фонетики складається зі смислових груп (син­тагм). Синтагма — це відносно завершена за смислом частина речення. Іноді синтагма дорівнює усьому реченню. Кожна синтагма закінчуєть­ся або низхідною, або висхідною інтонацією.

Наголоси бувають декількох типів.

Словесний наголос — це виокремлення голосом у слові одного чи двох складів.

Фразовий (синтаксичний) наголос — це виокремлення голосом у реченні певних слів. В англійські мові цей вид наголосу характери­зується тим, що повнозначні частини мови (смислові дієслова, іменники, прикметники, числівники, прислівники, питальні й вка­зівні займенники) є наголошеними, а службові (допоміжні дієслова, артиклі, прийменники, сполучники, особові й присвійні займенни­ки) — ненаголошеними.

Логічний наголос — це виокремлення голосом у реченні тих слів, які важливі за смислом для того, хто говорить. Під логічним наголо­сом можуть стояти будь-які частини мови — як повнозначні, так і службові.

Порівняймо:

1) The 'box is under the \table. — Фразовий (синтаксичний наголос). Стандартний низхідний тон стверджувального речення.

2) The box is \under the 'table, — Логічний наголос, що виокремлює слово under — «під» (а не «на»).

3) The \box is under the 'table, — Логічний наголос, що виокремлює слово box — «коробка» (а не «м'яч»).

Емфатичний наголос — часто використовується замість фразового в стверджувальних і розповідних реченнях і є більш високим то­ном, порівняно з наголошеним складом, що йому передує. Емфатичний наголос позначається вертикальною стрілкою, яка замінює знак наголосу. Склади, що стоять після емфатичного наголосу, складають низхідну шкалу. Емфатичний наголос вживається для виділення слів, що виражають якусь особливу якість, число, розмір.

'Betty is а \very 'good \teacher.

Увага!!! Зміна мелодики також змінює зміст висловлювання. Так, в англійській мові речення з дієсловом у наказовому способі залежно від кінцевого тону може виражати наказ (низхідний тон) або прохання (висхідний тон).

'Take a tseat, \please, — Наказ.

'Take a xseat, Tplease. — Прохання.

 

Rhyme and Reason. WB p. 77 (b)

Mark the sentence stress and read the following parts of the quotes.

'Generally /"speaking,... 'Great /things are not.done by /impulse...... it 'takes.people a lot of /thinking and 'hard work. The 'secret of,joy in /work is 'contained in.one.word — excellence. To 'know how to. do.something /well is to enjoy it.

A writer should be creative if he wants to write an interesting book. An actor should be creative if he wants to act his part well. A teacher should be creative if he wants to make pupils interested in studying.

A scientist should be creative if he wants to make new great inven­tions.


1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |

Поиск по сайту:



Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.002 сек.)