АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция

ЕКОНОМІЧНА СТРАТИФІКАЦІЯ

Читайте также:
  1. VІІІ. Зовнішньоекономічна діяльність держави
  2. Агропромисловий комплекс та економічна безпека країни
  3. Взаємодія АD і АS. Макроекономічна рівновага
  4. Види кредитів, їх класифікація та економічна характеристика
  5. Гнучкість (економічна) гнучкість (економічна)
  6. ДИСЦИПЛІНА «ЕКОНОМІЧНА ТЕОРІЯ»
  7. Економіка і економічна думка Радянської україни до другої світової війни
  8. Економічна безпека як багаторівнева система: поняття та базові елементи
  9. Економічна думка античного світу
  10. Економічна думка Середньовіччя. Меркантилізм
  11. Економічна ефективність виробництва.
  12. Економічна ефективність і шляхи підвищення якості та конкурентоспроможності продукції

 

1. Два основні типи флуктуації

Говорячи про економічний статус якоїсь групи, слід виділити два основні типи флуктуації. Перший ставиться до економічного падіння або підйому групи; другий – до росту або скорочення

1. Два основні типи флуктуації

Говорячи про економічний статус якоїсь групи, слід виділити два основні типи флуктуації. Перший ставиться до економічного падіння або підйому групи; другий – до росту або скорочення

II. Середній рівень добробуту й доходу в тому самому суспільстві не постійний, а міняється в часі. Будь те сім'я або корпорація, населення округу або вся нації, середній рівень добробуту й доходу коливається із часом те нагору, те вниз. чи Ледь існує сім'я, дохід і рівень матеріального добробуту якої залишалися б незмінними протягом багатьох лет і при житті декількох поколінь. Матеріальні "підйоми" і "падіння", іноді різкі й значні, іноді невеликі й поступові, суть нормальні явища в економічній історії кожної сім'ї. 308

III. В історії сім'ї, націй або будь-якої іншої групи не існує стійкої тенденції ні до збагачення, ні до зубожіння. Усі добре відомі тенденції фіксовані тільки для обмеженого періоду часу. Протягом тривалих періодів вони можуть діяти у зворотному напрямку. Історія не дає достатні підстави стверджувати

ні тенденцію в напрямку до раю процвітання, ні до пекла вбогості. Історія показує тільки безцільні флуктуації'.

Суть проблеми полягає в наступному,·чи існує в рамках одного и того же суспільства непереривна циклічність в коливаннях середнього рівня добробуту и доходу або ні. Наука немає достатніх основ для визначеної відповіді на це питання. Все, що можна зробити – це висунути гіпотезу, яка може бути вірною, а може и ні. Звертаючи увагу на це зауваження, розглянемо ряд гіпотетичних стверджень.

 

1. Як визначається соціальний простір, стан, положення у людині у соціальному всесвіті?

2. З чим пов’язано переміщення з гурпи в групу по соцільним сходам?

3. Що розуміється під соціальною стратифікацією, яким чином вона характеризується?

4. Характеризуйте такі основні форми соціальної стратифікації як економічна, політична і професійна.

5. Що розуміється під флуктуацією, і які її типи виділяються?

6. Може ль постійним середній рівень добробуду, а якщо ні, то чому?

 


Проблеми філософської антропології

 

КОНФУЦІАНСТВО

Лунь юний [1]

 

1.1 Учитель казав [2]:

Не радісно чи

Вчитися і постійно удосконалюватися?

І не приємно чи

Бачити друга, що йде здалеку?

Не чи той шляхетна людина,

Хто не досадує, що невідомий людям.

 

1.2 Юцзи [3] казав:

Рідко буває,

Щоб людей, шанобливий до батьків і старшим,

Любив би нападати на вищих,

І не буває зовсім,

Щоб той, хто не любив би нападати на вищих,

Любив би затівати смути.

Шляхетна людина трудиться над коренем,

Із установленням кореня народжується й шлях.

Синовня шанобливість і повага до старших —

Це і є корінь милосердя!

 

1.3 Учитель казав:

Милосердя – рідкість

При митецьких мовленнях і добропорядної зовнішності.

 

1.4 Цзенцзи [4] казав:

Я на день себе тричі вопрошаю:

чи Залишився я вірний тем, для кого намагаюся,

І чи зберіг щирість у спілкуванні із друзями,

І чи повторював те, що мені передавалося.

 

1.14 Учитель казав:

Якщо шляхетний чоловік не думає про ситість

І не прагне жити в спокої,

Моторно служить, обережно говорить

І виправляється від наближення до шляху,

Він може називатися люблячим вчитися.

 

1.16 Учитель казав:

Не засмучуйся про те, що люди тебе не знають,

А засмучуйся про те, що ти не знаєш людей.

 

2.1 Учитель казав:

Хто править згідно із чеснотою,

Подібний північної зірки:

Стоїть на своєму місці

У колі інших сузір'їв...

 

4.1 Учитель казав:

Прекрасно там, де перебуває милосердя.

Хіба досягатися мудрості,

Якщо не жити в його краях?!

 

4.2 Учитель казав:

Позбавлений милосердя

Не може довго залишатися в бідності,

Не може постійно бути повним радості.

Милосердний знаходить у милосерді спокій,

А мудрий у милосерді знаходить користь.

 

4.3 Учитель казав:

Лише милосердна людина

Уміє й любити людей,

І ненавидіти.

 

4.4 Учитель казав:

Якщо прагнути до милосердя, не буде зла.

 

4.5 Учитель казав:

Знатність і багатство —

Це те, чого так жадають;

Якщо я їх знаходжу незаслужено,

Ними не користуюся.

Злиденність і бідність —

Це те, що люди ненавидять;

Якщо я їх знаходжу незаслужено,

Ними не гребую.

Як може шляхетний чоловік добитися імені,

Якщо відкине милосердя?!

Шляхетний чоловік навіть на час трапези не забуває про милосердя,

І в поспіху – неодмінно і тоді,

І під погрозою – неодмінно і тоді.

 

4.6 Учитель казав:

Я не бачив, щоб той, хто любить проявляти милосердя,

Ненавидів би те, що позбавлене милосердя.

У люблячих проявляти милосердя

Немає нічого, щоб це перевищувало.

Хто ненавидить те, що позбавлене милосердя,

Той проявляє милосердя

І не дозволяє нічому з того, що позбавлене милосердя,

Його стосуватися.

Чи зможе хто-небудь одного разу виявити милосердя?

Я не бачив тих, у кого б сил для цього бракувало.

Може бути, вони і є,

Але я таких не бачив...

 

Семененко І. І. Афоризми Конфуція. М., 1987. С. 263, 266-267, 272, 296

 

1. Яким чином виникає шляхетна людина?

2. Може ль людина, що шаноблива до батькі затівати смути?

3. Що є корень існування шляхетної людини?

4. Як оцінюється людина, що вимагає жити у спокою?

5. У чому перевага людини, яка править згудно з чеснотою?

6. До чого приводить милосердя, як існує людина, що його має?

7. Коли наявність багатства виправдовує себе?


 

ІОАНН ЕРІУГЕНА.


1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |

Поиск по сайту:



Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.008 сек.)