|
|||||||
АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция |
ВПРАВИ ПА САМОВДОСКОНАЛЕННЯ МетапрограмиВправа допомагає навчитися краще розуміти інших людей, розмовляти їхньою мовою. Базова конструкція: «Лінійка» поведінки в реальному просторі: два відмічених місця на підлозі, на відстані 2—3 метри один від одного, і місце для спостерігача збоку (метапозиція). Інструкція № 1 Таблиця 5 Уявляємо собі по краях лінійки такі способи мислення, як «мету» і «процес». Спосіб мислення, орієнтація на «мету» — це коли людина передусім ставить собі запитання, чого хоче досягнути, і в меншій мірі звертає увагу на способи досягнення. «Процес» — увага концентрується на запитанні «як?» — яка послідовність дій є правильною, і результат вважається досягнутим, якщо виконані всі дії. Тепер можна пригадати ті моменти, коли ваша власна увага була максимальною мірою сконцентрована в точці «1» — «процес», у точці «2» — «мета». Знаходячись у «МП», пригадати ці ситуації, свою поведінку в них, самопочуття... А тепер знайти точку «З» — свій нинішній стан — ближче ця точка до «мети» або до «процесу»? Де розташована на лінійці? Увійти в точку «З» і почати рух до одного з кінців лінійки, відчуваючи, як наростає цей стан. Дійшовши до краю «лінійки» — починаємо рух у зворотному напрямку. Тепер можна знайти точку «4», найбільш комфортну, яка залежно від обставин може зміщуватись або до «мети», або до «процесу». Вийти через «МП», ще раз пригадавши все, що тут відбувалося. Інструкція № 2 Якщо сподобалося, аналогічним чином можна пройти такі метапрограми (див. табл. 6): Світлові картини Виконуючи цю вправу, ви здобудете нову інформацію і нову поведінку в «безвихідних» ситуаціях. Базова конструкція: Інструкція № 1 Знайти у приміщенні три зручних місця: • для метапозиції (МП) — звідки зручно дивитися й ощнювати те, що відбувається з боку; • для ситуації 1 — місце, щоб, стоячи у ньому, згадувати ту ситуацію, яка здається «безвихідною»;
• для ситуації 2 (приємної, благополучної). Увійшовши в ситуацію 1, максимально пригадуємо те, що там відбувається, які це викликає тілесні відчуття, емоції, як реагує інша людина. Потім, відступивши в МІГ, уявляємо ситуацію 1 у вигляді потоку світла, енергії, інформації. Відповідаємо собі на запитання: • Як я видаю цю інформацію? • Що з нею відбувається потім (розсіюється, відхиляється, припиняється...)? • Як мій партнер (партнери) видає інформацію? • Як я її приймаю? • Які втрати і трансформації відбуваються під час цього обміну? обміну словами, жестами не виникає голографічна світлова картина обміну енергією, світлом... Намалювати це зображення. Тепер звернімося до ситуації 2 (у якій усе йде благополучно). Увійти всередину, відчувши максимальне задоволення од взаємодії в цій ситуації. Вийшовши в МП, сформувати «світлову картину» ситуації 2 і так само намалювати її. Інструкція № 2 Маючи всю інформацію про ці ситуації, зосередитися на тому, які зміни у свою взаємодію з інформацією слід би привнести в ситуацію 1: • видавати її не через те місце? • робити це більш концентровано (більш вільно)? • як краще сприйняти зустрічний потік? Увійти в ситуацію 1, оцінивши, як ці зміни вплинуть на реальну поведанку в цій ситуації, до яких наслідив це приведе. Якщо результат незадовільний — увійти в МП і трансформувати «світлову карти- Таблиця 6 ну» в потрібному напрямку. Знову перевірити, знаходячись усередині ситуації. Зібрати всі ситуації всередину! Поиск по сайту: |
Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.003 сек.) |