|
|||||||
АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция |
Правила ділової гри1. Кожен учасник гри має право на свою власну думку. 2. У діловій грі є правило "Стоп", тобто в будь-якій момент я можу відмовитися від висловлювання своєї думки, якщо мені це неприємно або я не хочу про це зараз говорити. 3. Учасники гри не мають права засуджувати один одного за неспівпадання думок з їх власним
Варіанти ігор для зняття напруги і встановлення довірчих стосунків " А я їду...". Інструкція: учасники сідають в круг. Число стільців більше кількості учасників на один. Ведучий сідає на вільний стілець, що стоїть поряд, зі словами: "А я їду", сусід ведучого пересідає на вільний стілець, кажучи: "А я теж", наступний — "А я зайцем з (називає ім'я учасника)". Гра продовжується до тих пір, поки не зупинить ведучий. "Я пливу в..". Інструкція: учасники сідають в круг і по черзі називають свої імена, потім називають тварини на букву, що починається на ту ж букву, що і ім'я, а після і країну на цю ж букву. "Сонце світить на...". Інструкція: учасники сидять в колі на стільцях. Ведучий називає якісну ознаку, по якій учасники повинні помінятися місцями один з одним. Мета ведучого — зайняти стілець, що звільнився. Новим ведучим стає той, хто залишився без місця. "Брешу і роблю". Інструкція: учасники встають в коло. Ведучий показує яку-небудь дію, сусід питає, що він робить, а ведучий бреше, називаючи іншу дію. Наприклад, виконує дії, що імітують прання білизни, а говорить, що бігає. Наступний учасник, який питав, показує те, що називав ведучий, а на питання сусіда, що він робить, називає нову іншу дію і так далі
Основний етап 1-а частина Гра, в яку ми пропонуємо вам пограти, називається "Дружна сім'я". Що ж таке дружна сім'я? Це коли кожен член сім'ї відчуває себе в своїй сім'ї: під захистом і в цілковитій безпеці, потрібним і важливим, розуміющим і понятим. Суть нашої гри полягає в тому, що в процесі цієї гри ми обговорюватимемо проблеми, пов'язані з домашнім насильством над будь-якими членами сім'ї. Якщо вам все зрозуміло і ви згодні пограти, то пропонуємо розпочинати. Ведучий пропонує учасникам подивитися на ілюстрацію і сказати, що вони бачать. Обговорення ведеться всіма учасниками гри, кожен може зробити свої припущення відносно ілюстрації. Потім ведучий пропонує виділити загалом, до чого прийшла група під час обговорення ілюстрації. Ці виявлені проблеми записуються на плакатах. Залежно від кількості проблем, виділених учасниками, група ділиться на таку ж кількість мікрогруп. Ведучий пропонує обговорити в мікрогрупі виявлені проблеми за допомогою вправи "Чому". Вправа "Чому". Інструкція: вибираються значущі проблеми для кожної підгрупи, які розглядаються з позиції причин їх виникнення. Шикується ланцюг причин даних проблем. Потім кожна мікрогрупа робить презентацію того, що вона виявила, після чого йде обговорення отриманих результатів в загальній групі. Мета: розглянути ряд проблем, виявивши причини їх виникнення. Наприклад: - Батьки проявляють насильство над дитиною. Чому? — Тому що вони хочуть змусити його слухатися, виконувати те, що вимагають батьки. Чому? І так далі до тих пір, поки не виявиться першопричина проблеми. В кінці вправи всі учасники по черзі висловлюють ставлення до того, що вони зараз робили (рефлексія). Поиск по сайту: |
Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.002 сек.) |