АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция

Створення публікації від задуму до друку

Читайте также:
  1. Автоматичне створення форм
  2. Види нового товару. Процес створення нового товару
  3. ВИМОГИ ДО ДОКУМЕНТІВ, ЩО ЇХ ВИГОТОВЛЯЮТЬ ЗА ДОПОМОГОЮ ДРУКУВАЛЬНИХ ЗАСОБІВ
  4. Договір про створення за замовленням і використання об'єкта права інтелектуальної власності
  5. Екологічні класифікації та нормативи якості вод. Створення карт
  6. Етапи створення системи комерційних банків та їх організаційна структура
  7. Етапи створення художнього обличчя видання
  8. Завдання 1. Створення таблиці та виконання обчислень у таблиці.
  9. Із історії створення гіпертексту.
  10. Крок 1. Створення нового проекту
  11. Крок 2. Створення підлеглої (дочірньої) форми для відображення рисунків
  12. Крок 3. Створення процедури оброблення команди New головного меню

Розглянемо загальну схему отримання поліграфічної продукції із застосуванням офсетного друку. Офсетний друк – найбільш поширений на сьогодні спосіб друку великих накладів, що відрізняється невеликою кінцевою собівартістю і достатньою швидкістю при значних тиражах. Дана технологія не підходить для друку невеликих накладів, оскільки в такому разі друк виявляється надто дорогим.

Спочатку зароджується задум поліграфічної продукції. Потім іде розробка загальної ідеї й дизайну, добір ілюстрацій, верстка матеріалу, тобто створення готового макета. Успішне створення макета залежить не лише від професіоналізму задіяних спеціалістів додрукарської продукції, але й від узгодженості їх взаємодії із замовником. Результатом роботи є виведення створеної публікації в PostScript-файл, який можна буде перенести на плівки. Справа в тому, що будь-яке кольорове видання, надруковане лише чотирма фарбами. Це – блактина (С - Cyan), пурпурова (М - Magenta), жовта (Y-Yellow) і чорна (K - Black). Усе те розмаїття кольорів, яке ми бачимо, – результат їх оптичного зміщування.

Повністю готовий і затверджений замовником макет передають на фотовиведення. Для виведення готового макета на плівки найчастіше використовують фотонабірний автомат (ФНА) або спеціалізований лазерний принтер. У разі поліграфічного друку для отримання кольорового відбитка всі складові кольори друкуються по черзі (якщо використовують однофарбну друкарську машину). Тому для кожного відбитка на папері роблять виведення плівок по кожному зі складових кольорів (CMYK). ФНА виводить зображення окремих кольорів на плівки з точністю розташування до кількох мікрон і з високою роздільною здатністю. Зараз роль ФНА дещо зменшилась у зв’язку з появою нових технологій, таких як пряме виведення на форми та прямий друк.

У випадку прямого виведення на форми стадія плівки пропускається, оскільки експонування виконується одразу на форму. Виведення друкованої форми безпосередньо, оминаючи плівку, означає перехід від ручного методу монтажу друкованих аркушів до електронного, а також електронного виведення друкований форм. Цей процес передбачає, що весь матеріал видання надходить у друкарню в електронному вигляді.

Друковані форми в цьому випадку забезпечують більш високу якість друку. Немає ручного монтажу плівок, тому точність суміщення вища порівняно з традиційним процесом робіт. Повністю електронний виробничий процес легше контролювати, що скорочує кількість помилок. З вилученням плівок з технологічного процесу зникає необхідність у вивідних пристроях і хімічних реактивах. За технологією прямого друку растрові дані подаються прямо на друкарську машину.

Звичайно, обидва ці методи дають економічний виграш за рахунок відмови від плівки, хімікатів, обробки відходів. І слід було б очікувати повної відмови від ФНА. Але цього не сталося, плівка досі залишається актуальною. Передусім тому, що ФНА значно дешевший за системи прямого експонування аналогічного формату, технологічний процес на базі плівки більш гнучкий і дає можливість компонувати форми будь-якого формату. До того ж ФНА передбачає традиційний технологічний процес, добре налагоджений і знайомий тим, хто займається додрукарською підготовкою видань і не потребує перенавчання.

Коли плівки готові, у друкарні зображення з плівок переносять на друковані форми – офсетні пластини. Це прямокутний алюмінієвий лист, вкритий спеціальним світлочутливим шаром. Можливе застосування полімірних і паперових пластин, але вони недовготривалі, придатні для друку відносно невеликих накладів і зазвичай не використовуються для повноколірного друку.

У разі просвічування плівки ультрафіолетовим світлом фоточутливий шар пластини змінює якості, унаслідок чого на ній залишається чіткий відбиток зображення з плівки. Виготовлені таким способом пластини (фотоформи) готові для встановлення в друкарську машину. Процес друку достатньо складний, оскільки слід враховувати певний розмір і товщину паперу, точно суміщати кольори, стежити за передачею кольорів і т.ін. Наклад, що виходить з друкарської машини, являє собою практично готову продукцію. Для отримання звичайних віддрукованих аркушів залишається лише розрізати наклад за потрібним форматом.

 


1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 |

Поиск по сайту:



Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.003 сек.)