|
|||||||
АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция |
Маскування підсистемМеханізм маскування підсистем дозволяє оформити підсистему як повноцінний бібліотечний блок, тобто оформити підсистему власним вікном параметрів, піктограмою, довідковою системою й т.п. Маскування підсистем дає користувачу наступні переваги: 1) Розширює можливості користувача по керуванню параметрами моделі. 2) Дозволяє створювати більш зрозумілий інтерфейс підсистеми. 3) Підвищує наочність блок-діаграми. 4) Розширює можливості побудови складних структурних схем. Для виконання маскування наявної підсистеми необхідно попередньо виконати наступні дії: 1) Визначити, які параметри підсистеми повинні задаватися користувачем у майбутнім вікні параметрів. Задати ці параметри в підсистемі за допомогою ідентифікаторів (імен). 2) Визначити, яким чином параметр повинен задаватися у вікні діалогу (за допомогою рядка уведення, вибором зі списку, що розкривається, або установкою прапорця). 3) Розробити ескіз піктограми блоку. 4) Створити коментарі (довідку) по використанню підсистеми. Маскування підсистеми виконується за допомогою Mask Editor (редактор маски). Для запуску редактора маски необхідно виділити масковану підсистему й виконати команду у меню Edit→Mask Subsystem… або натиснути правою клавішею миші на підсистему та вибрати пункт Mask Subsystem… в меню, що відкрилося, як показано на рис. 7.97. Після запуску Mask Editorна екран буде виведене вікно редактора (рис. 7.97), що має 4 вкладки: Icon&Ports(Піктограма та порти), Parameters (Параметри)Initialization(Ініціалізація),Documentation (Документація). Рис. 7.97. Запуск редактора маски та вікно його параметрів
Перша із вкладок забезпечує створення піктограми підсистеми та настроювання вигляду портів, друга – дає можливість створити вікно діалогу для уведення параметрів, третя – виконувати розрахунки параметрів і четверта – дозволяє ввести опис блоку й створити його довідку. У верхній частині всіх вкладок є поле Mask Type, за допомогою якого можна задати ім'я блоку. У нижній частині вікна є 5 кнопок керування редактором: 1) OK – зберегти внесені зміни й закрити вікно. 2) Cancel – скасувати внесені зміни й закрити вікно. 3) Unmask – зняти маску з підсистеми. До закриття файлу моделі маску можна відновити, скориставшись командою у меню Edit→Edit Mask, або натиснути правою клавішею миші на підсистему та вибрати пункт Edit Mask у меню, що відкрилось. 4) Help – відкрити вікно довідки редактора маски. 5) Apply – зерегти внесені зміни без закриття вікна редактора. Після того як маскування системи буде виконано, подвійне натискання на її зображенні буде відкривати вікно параметрів підсистеми, а не вікно структурної схеми. Відкрити саму підсистему для редагування або перегляду можна командою у меню Edit→Look under mask або натиснути правою клавішею миші на підсистему та вибрати пункт Look under mask у меню, що відкрилось. Вікно параметрів створюється за допомогою вкладки Parameters (Параметри) редактора маски, що зображена на рис. 7.98. Рис. 7.98. Вкладка Parameters редактора маски
Поиск по сайту: |
Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.002 сек.) |