АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция

Створення вікна параметрів

Читайте также:
  1. Вдосконалення ветеринарної справи в державі, створення державної, відомчої та приватної ветеринарної медицини
  2. Вікна й двері
  3. Вплив величини напруги і параметрів ланцюга на перехідний процес
  4. ВПЛИВ ПАРАМЕТРІВ МІКРОКЛІМАТУ НА САМОПОЧУТТЯ ЛЮДИНИ
  5. Вплив параметрів режиму буріння на механічну швидкість проходки
  6. Вплив параметрів технічного стану і ТО на собівартість сільськогосподарської продукції та основні техніко-економічні показники використання МТП
  7. Джерела створення та відтворення
  8. Загальні відомості про допустимі зміни параметрів технічного стану складальних одиниць машин
  9. ЗАГАЛЬНІ ЗАХОДИ ТА ЗАСОБИ НОРМАЛІЗАЦІЇ ПАРАМЕТРІВ МІКРОКЛІМАТУ
  10. Зазначте причини створення козацтва. Які теорій походження козацтва Вам відомі? Розкрийте зміст деяких з них.
  11. Запуск Simulink та послідовність створення нової моделі
  12. ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 2. Створення ефективної організації (16 год.)

Для створення поля уведення параметра з його описом необхідно виконати наступні дії:

1) Натиснути кнопку Add (Додати).

2) Увести опис параметра в поле Prompt (Підказка). Як опис параметра звичайно використовується його назва у вигляді тексту, наприклад, “Power”, “Velocity” і т.п.

3) Указати ідентифікатор параметра в поле Variable (Змінна). Природно, що це повинен бути один з тих ідентифікаторів, що використовувався при завданні параметрів блоків усередині підсистеми (хоча це не обов'язково, оскільки параметр може бути використаний і для модифікації самого вікна діалогу). Всі змінні, ідентифікатори яких задані на вкладці Parameters,розміщуються в Mask Workspace – локальній робочій області маски, і доступні тільки усередині підсистеми.

4) Вибрати тип елемента інтерфейсу із спискуControl Type:

· Edit – Редаговане поле уведення.

· Checkbox – прапорець.

· Popup – список, що розкривається. У цьому випадку в графі Popup (Елементи списку) необхідно ввести елементи списку, розділені символом вертикальної риски. Наприклад, вираз alpha|beta|gamma задасть список із трьох елементів: alpha,beta і gamma.

5) Поставити або зняти прапорець з параметру Evaluate (Обчислюється). Прапорець повинен стояти, якщо параметр має числове значення. У дане поле можна буде ввести вираз відповідно до правил мови MatLab. Формат Evaluateдозволяє також використовувати числову форму значення змінної в тому випадку, якщо тип елемента інтерфейсу обраний у вигляді прапорця або списку, що розкривається. Так, наприклад, для списку, що розкриваєтьсяalpha|beta|gamma значення зв'язаної зі списком змінної дорівнює1, якщо в списку обрано alpha, 2 –якщо в спискуобрано beta, і 3 – якщо в списку обраноgamma. Для елемента інтерфейсу Checkbox обчислюються значення, що рівні 1 (при встановленому прапорці) і0 (при знятому прапорці).

6) Увести команди ініціалізації в вкладці Initialization, що зображена на рис. 7.99.

Рис. 7.99. Вкладка Initialization редактора маски

 

Команди ініціалізації являють собою звичайні команди мовою MatLab і можуть включати оператори та функції. Такі команди задають змінні, які будуть перебувати в робочій області маскованої підсистеми. Ці змінні доступні усередині підсистеми й можуть бути використані як параметри блоків підсистеми, а також для створення піктограми підсистеми. Команди ініціалізації виконуються в наступних випадках:

· При відкритті вікна моделі.

· При запуску моделі на виконання.

· При виконанні команди Edit→Update diagram.

· При обертанні блоку маскованої підсистеми (у цьому випадку команди ініціалізації забезпечують перерисовку піктограми).

· При автоматичній зміні піктограми, що залежить від параметрів блоку.

 


1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 |

Поиск по сайту:



Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.003 сек.)