АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция

ПРАВОСЛАВНОЇ ЦЕРКВИ

Читайте также:
  1. II. Отношение Церкви к людям, попавшим в наркотическую зависимость
  2. III. ВЗРАЩИВАНИЕ ЦЕРКВИ
  3. VI. Взаимодействие Церкви с государственными структурами и обществом в деятельности по реабилитации
  4. БОРОТЬБА УКРАЇНЦІВ ЗА СВОБОДУ ПРАВОСЛАВНОЇ ЦЕРКВИ
  5. В 18-15 происходит остановка у Феодоровской церкви.
  6. В своих изданиях сектанты пишут, что якобы имеют благословение Русской Православной Церкви, но это ложь
  7. В) проаналізувати політику більшовиків щодо релігії та церкви в Україні.
  8. Видение церкви Седлбек
  9. ВОЗНИКНОВЕНИЕ БЕНЕФИЦИАЛЬНОЙ СИСТЕМЫ И ФЕОДАЛЬНОЙ ИЕРАРХИИ. ФЕОДАЛИЗАЦИЯ ЦЕРКВИ.
  10. ВПЛИВ ЦЕРКВИ НА НАЦІОНАЛЬНУ КУЛЬТУРУ
  11. Выработайте обязательства члена церкви
  12. Д. ВЫБОР ЕВАНГЕЛИСТОВ ИЗ ЧИСЛА ЧЛЕНОВ ЦЕРКВИ

У 1988 році, після святкування 1000-ліття Хрещення Руси-України, в Україні почався рух за третє відродження Ук­раїнської Автокефальної Православної Церкви. В захід­них областях України церковне життя проходило в умовах між­конфесійних конфліктів. Українська Греко-Католицька Церква, яка спочатку вітала відродження незалежної Української Право­славної Церкви, різко змінила свою позицію, коли стало зрозумі­ло, що сотні колишніх греко-католицьких парафій у Галичині не бажають повернутися під владу Рима. Войовничі католицькі кола висунули гасла: "Галичина для католиків! Православні за Збруч!" УГКЦ домагалася повернення їй усіх храмів, які належали їй до 1946 року, коли цю Церкву було насильно ліквідовано та приєдна­но до Російської Православної Церкви. При цьому повністю ігно­рувалася воля парафіян багатьох громад, які повернулися до пред­ківської православної віри і хотіли в ній залишатися. Логічний і справедливий тимчасовий вихід з цього складного становища -почергові відправи богослужінь двома конфесіями в одному й то­му самому храмі до того часу, коли для меншості спільними зусил­лями буде побудовано власний храм, - не мав успіху з огляду на конфесійний фанатизм. З різних місцевостей Західної України раз по раз надходили повідомлення про насильство, сутички, не­примиренну ворожнечу. Деякі відверто упереджені органи влади на Львівщині та Івано-Франківщині, а також деякі засоби масової інформації активно підтримували католиків, зневаживши право­славних.

Митрополит Філарет робив усе можливе для виправлення си­туації, яка загрожувала перерости в "український Ольстер". Щоб стабілізувати становище та врегулювати конфлікти мирним шля­хом, він не раз вів переговори з греко-католицькими єпископами і навіть їздив з делегацією (28 січня 1989 року) до Ватикану, де мав розмову з Папою Іоаном Павлом II. Та, на жаль, усі його зусилля не дали бажаного наслідку.

5-6 червня 1990 року в Києві відбувся Всеукраїнський Право­славний Собор за участю понад 700 делегатів з усієї України, се­ред яких було 7 єпископів і понад 200 священиків. Собор затвер­див факт утворення УАПЦ і обрав Патріархом Київським і всієї України митрополита Мстислава (Скрипника). Митрополит Мстислав не був присутній на цьому Соборі, але з обранням його Патріархом погодився.

2 жовтня 1990 року органи влади Української Радянської Со­ціалістичної Республіки офіційно зареєстрували УАПЦ.

18 листопада 1990 року в соборі Святої Софії в Києві відбула­ся інтронізація митрополита Мстислава на Патріарха Київського і всієї України.

3 того часу Патріарх Мстислав (Скрипник) не тільки став пер­ шим українським Патріархом, але він об'єднав УАПЦ в Україні з УПЦ в США і діаспорі. З того часу ієрархи і духовенство УПЦ в США стали приїздити до України, служити в українських храмах, брати участь у висвяченнях священиків. Так, Патріарх Мстислав разом з епископом Вашингтонським Антонієм (Щербою) хіротоні­зували на епископа Хмельницького Антонія (Фіалку) і на єписко­па Дніпропетровського Пантелеймона (Романовського). У храмах УПЦ в США і діаспорі на богослужіннях духовенство та архиєреї поминали Мстислава як свого Патріарха, а не як митрополита.


1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 |

Поиск по сайту:



Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.006 сек.)