АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция

ПРО ЧЕТВЕРТИЙ ЧЛЕН СИМВОЛУ ВІРИ

Читайте также:
  1. Інтерпретація символу води
  2. ПРО ВОСЬМИЙ ЧЛЕН СИМВОЛУ ВІРИ
  3. ПРО ДВАНАДЦЯТИЙ ЧЛЕН СИМВОЛУ ВІРИ
  4. ПРО ДЕВ'ЯТИЙ ЧЛЕН СИМВОЛУ ВІРИ
  5. ПРО ДЕСЯТИЙ ЧЛЕН СИМВОЛУ ВІРИ
  6. ПРО СЬОМИЙ ЧЛЕН СИМВОЛУ ВІРИ
  7. Розділ четвертий.
  8. Четвертий день «Дитина серед людей»
  9. Четвертий день «Дитина серед людей» Молодша група
  10. Четвертий етап. Визначення прогнозу надходжень податку із ввезених на територію України товарів (ПДВ.) на основі динаміки імпорту товарів.
  11. ЧЕТВЕРТИЙ УНІВЕРСАЛ У. Ц. РАДИ

І розп'ятий був за нас при Понтії Пилаті, і страждав, і був похований.

У четвертому члені Символу віри говориться про те, що Гос­подь Ісус Христос у часи римського правителя в Юдеї Понтія Пи-лата був розп'ятий на хресті за наслюдей, тобто за наші гріхи і для нашого спасіння, тому що Сам Він був безгрішним. Прито­му Він дійсно страждав, помер і був похований.

Страждав Спаситель, звичайно, не Божеством, Яке не страж­дає, а людською природою; страждав не за Свої гріхи, яких у Ньо­го не було, а за гріхи всього людського роду. Тілом після Своєї смерті Він був похований у гробі Иосифа Аримафейського, а ду­шею в цей час, до Свого Воскресіння, Він зійшов у пекло, і звідти вивів усіх, хто вірував у Нього, починаючи з Адама та Єви.

Пеклом називається місце, віддалене від Бога, позбавлене світла і блаженства. Там царює Сатана. Стосовно душ, слово "пекло" означає стан великої скорботи і мук.

Господь Ісус Христос, як досконала людина і Син Божий, доб­ровільно (бо Він одним словом міг знищити усіх ворогів) приніс Себе у жертву за гріхи людей через розп'яття на хресті. Хресна страта була найганебнішою, найстрашнішою і найжорстокішою. Вона була символом усієї злоби людської і найяскравішим виявом влади диявола. Ця страшна страта, вигадана людиною за нашіпту­ваннями диявола, вела людей до ненависті, злоби, жорстокості та смерті.

Спаситель, зазнавши ганебної страти на хресті, номер, але воск­рес. Через хрест засяяло життя! Христос знищив головну опору диявола і перетворив хрест на вічну перемогу над злом і смертю. Господь освятив хрест Своєю пречистою кров'ю і спасительним по­двигом любові. Найбільший злочинець, який кається, не відкину­тий Спасителем. З цього моменту ні страждання, ні смерть не мо­жуть позбавити нас блаженства, якщо ми будемо з Христом Спаси­телем, а навпаки, це - шлях до вічної слави в Царстві Божому.

Слова у Символі віри "що страждав і був похований" сказані проти деяких єретиків, які неправдиво учили, що Господь не му­чився на хресті, а страждання Його були тільки видимістю страж­дань і смерті.

Слова "при Понтії Пилаті" вказують на істинність історичної події страждань Христових, які відбулися саме в цей час. У години хресних страждань Спасителя "настала темрява по всій землі" (Лк 23, 44), - каже євангеліст. Про цю темряну свідчать і язичницькі письменники-історнки: римський астроном Флегонт, Фалес, Юній Африкан. Один з них вигукнув: "Помер хтось з богів!" Знаменитий філософ з Афін Діонисій Ареопагіт був у той час у Єгипті, в місті Геліополі; спостерігаючи рантову пітьму, він сказав: "Чи Творець страждає, або світ руйнується". Згодом, після проповіді апостола Павла, Діонисій прийняв християнство і був першим афінським єпископом.

Слава довготерпінню Твоєму, Господи!

Хресту Твоєму поклоняємося, Владико, і святе Воскресіння Твоє славимо.

Про Воскресіння Ісуса Христа говориться у наступному, п'ято­му члені Символу віри.


1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 |

Поиск по сайту:



Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.003 сек.)