АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция

БЕСІДА ПРО ЧУДЕСА БОЖІ

Читайте также:
  1. II. Співбесіда з хворим (з'ясування скарг, збір анамнезу).
  2. Бесіда за змістом прочитаного уривку.
  3. БЕСІДА ПРО ВОСКРЕСІННЯ ХРИСТОВЕ
  4. БЕСІДА ПРО ВСЕЗАГАЛЬНЕ ВОСКРЕСІННЯ МЕРТВИХ
  5. БЕСІДА ПРО ВТІЛЕННЯ СИНА БОЖОГО
  6. Бесіда про перебування пророка Іони у череві кита
  7. БЕСІДА ПРО ПРЕДВІЧНЕ НАРОДЖЕННЯ СИНА БОЖОГО
  8. БЕСІДА ПРО СЕНС ЗЛА
  9. БЕСІДА ПРО ТРИ ПРОМИСЛИТЕЛЬНІ ДІЇ БОЖІ, ЯВЛЕНІ НАМ НА НАШІЙ ГРІШНІЙ ЗЕМЛІ
  10. БЕСІДА ПРО ХРЕСТ ХРИСТІВ
  11. Бесіда.

Матеріалісти категорично відкидають можливість чудес Божих у світі. Вони твердять, що чудо суперечить законам природи. "Чудо, - кажуть вони, - несумісне з науковою істиною про сувору закономірність усіх явищ природи".

Чи так це? Спробуємо відповісти.

Проф. С. Л. Франк каже: "Механіка Галілея вчить, що всі тіла не­залежно від їх питомої ваги, падають на землю з однаковою швидкістю та прискоренням; чи суперечить цьому закону загальновідомий факт, що пір'їнка падає на землю значно повільніше, ніж залізна гиря, або що у воді дерево зовсім не падає? Чи порушується цей закон тим, що аеро­план узагалі не падає, а здатен підніматися угору і летіти над землею? Очевидно, ні.

Бо закон Галілея, подібно до всіх законів природи, містить мовчазне застереження: "за інших рівних умов" або "якщо відволіктися від уся­ких побічних впливів".

Абстраговано установлене співвідношення між землею і тілом, яке нею притягується, зовсім не порушується, і лише конкретний підсумок явищ видозмінюється або ускладнюється від втручання нової, ще не вра­хованої у законі побічної сили: в першому випадку - сили опору повітря або води, у другому - сили мотора, яка примушує пропелер обертатися і прорізати повітря.

Методологічно абсолютно так само справа виглядає і з тією ви­дозміною ходу явищ, яка має місце при чуді, з тією лише різницею, що там додатковою, такою, що змінює загальний ефект, силою є вже не інша сила природи, а надприродна сила.

Якщо Христос, як передає Євангеліє, ходив по воді, як по землі, то цей факт так само мало "порушує" закон тяжіння, як і факт польоту аероплана над землею або плавання у воді тіла більш легкого, ніж вода. Тільки в останніх випадках дія закону тяжіння, не будучи "порушеною", долається силою мотора або опором води, а в першому випадку вона цілком так само перемагається силою Божественної Особистості Христа.

Якщо людина видужує після смертельної хвороби через палку молит­ву до Бога (свою або чужу), то це чудо так само мало "порушує" уста­новлений медициною перебіг хвороби, як мало її порушує вдале опера­тивне втручання лікаря; тільки в останньому випадку хвороба припи­няється через механічну зміну її умов, а в першому - через дію на ці умови вищої Божественної сили. "Якщо людина, - каже прот. о. Гера­сим Шорець, - завдяки своїй вільній волі має можливість впливати на природу, то невже ж Бог цієї можливості не має, Він, Який створив за­кони природи? Можна, - продовжує він, - робити цікаві спостережен­ня над людьми, які заперечують чудеса. Багато з тих, які глузують з біблійних чудес і на кожного, хто вірує в їх істинність, дивляться, як на відсталу людину, самі вірять будь-яким дурницям: вірять у нещасливі зустрічі, в цифру 13, в зайця, який перебіг дорогу тощо.

Багато з тих, які з гордістю вказують на науку, щоб довести немож­ливість чудес, самі вірять у чудеса, які у 20 разів менше заслуговують на довір'я, ніж біблійні чудеса, підтверджені багатьма найповажнішими людьми, більша частина яких з радістю прийняла б смерть за істинність свого твердження.

Ті, хто заперечує чудеса, самі вірять у ті чудеса, які сталися (за їхніми ж твердженнями) мільйони років тому і ніким не були спостере­жені.

Вони не вірять у створення Богом світу, але вірять у довільне зарод­ження або падіння на землю зародків органічного життя з невідомих світів.

Вони не вірять, що Христос міг воскресити людину, тобто знову ожи­вити організм, який раніше був живим, а вірять, що колись з мертвої ма­терії виникли живі організми.

Вони не вірять, що Бог, створивши вогонь і людей, зробив на кілька миттєвостей неопалимими отроків, але вірять тому, що зародки ор­ганізмів витримували мільйони років, перебуваючи серед розжареного світового туману і розплавленого граніту..."

Ні, не серйозна істинна наука, на яку посилаються матеріалісти, запе­речує чудеса, а тільки припущення - гіпотези і натурфілософські теорії, тобто, іншими словами, своя матеріалістична віра.

Таким чином, ті, хто відкидає чудеса Божі на основі нібито науки, є або невігласами у питаннях науки, або напівосвіченими, або недостатньо по-філософськи освіченими, або свідомими противниками віри у Бога.

(Складено за брошурами: Проф. С. Франк. "Религия и наука"; прот. Г. Шорец. "Жил ли Иисус Христос?" та ін.).


1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 |

Поиск по сайту:



Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.003 сек.)