АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция

ІНСТРУКЦІЯ

Читайте также:
  1. Інструкція для експертів (тих, хто заповнює опитувальний аркуш)
  2. Інструкція щодо дій студента під час роботи в дистанційному режимі

Подивіться на шість фігур, що зображені на рис. 61. Виберіть з них ту фігуру, по відношенню до якої ви можете сказати: це - я! Тільки не займайтеся ніякими непотрібними роздумами. Це ні до чого не приведе. Просто намагайтеся відчути свою форму. Якщо ви відчуваєте сильне утруднення, виберіть з фігур ту, яка першою привабила вас. Запям'ятайте її назву під № 1. Потім проранжуйте п'ять фігур, що залишилися, відповідно до вашої переваги і за­пишіть їх назви під відповідними номерами. Остання фігура, яку ви запишете під номером 6, буде явно не вашою формою, тобто тією формою, яка підходить вам менш за все.

Перший, найважчий етап роботи закінчено. Перед вами впо­рядкований ряд геометричних фігур, у яких відлиті ваші суб'єк­тивні пристрасті. Яку б фігуру ви не поставили на перше місце, це - ваша основна фігура, чи суб'єктивна форма. Саме вона дає можливість визначити ваші основні домінуючі риси характеру та особливості поведінки. Решта чотири фігури - це своєрідні модулятори, які можуть забарвлювати провідний фон вашої по­ведінки. Сила їх впливу зменшується із збільшенням порядково­го номера. І якщо деякі характеристики фігури, яка стоїть на дру­гому місці, ви, ймовірно, зможете виявити у своїй поведінці, то фігура, що займає шосте місце, проявляє себе тоді, коли ви явно не в собі (і, вочевидь, собі не подобаєтесь). Більш важливим для вас є інше значення останньої фігури - вона вказує на форму людини, взаємодія з якою буде викликати у вас найбільші труд­нощі (їх ви успішно зможете перебороти за допомогою психогео-метрії).

А тепер приступимо до розшифровки психогеометричної мови.

Якщо більшість якостей, що перерахована у характеристиці ва­шої основної форми, відповідає вашій реальній поведінці, то ваш


випадок найпростіший (звичайно, тільки з точки зору діагностики). Залишається лише запам'ятати свою чисту форму (Квадрат, Трикут­ник, Знак Скорпіона, Круг, Зигзаг, Прямокутник) і перейти до по­дальшого вивчення та застосування психогеометрії на практиці. Однак, ймовірно, що ви «не знайшли себе» серед наведених фігур. Це трапляється, як ми вже згадували, у 15% тих, хто проходить психо-геометричний тест. Якщо ви потрапили у ці 15%, то можуть бути декілька причин, чому ви вибрали «не свою» форму:

• негативна установка чи насторожене відношення до тесту­
вання;

• у даний період ви стурбовані розходженням між тим, що ви є, і
вашим ідеалом. Тому ви обираєте ту форму, якою бажаєте бути,
замість тієї, якою ви зараз є;

• ви знаходитесь у незвичайному для вас психічному стані, що
викликаний значущими змінами у вашому житті (дуже збуд­
жені, втомлені, засмучені і т.д.).

Можуть бути і інші причини помилкового вибору основної фор­ми. Але, незалежно від причини, зробіть наступне. Прочитайте уваж­но опис всіх шести фігур і просто виберіть для себе ту з них, яка найбільше відповідає вашій особистості та поведінці. Вона і буде вашою основною формою.

Нарешті, може виявитися, що жодна з фігур вам повністю не підходить, скоріше, вас можна описати комбінацією з двох чи навіть трьох форм (краще, все ж, обмежитись двома). У цьому випадку намагайтесь вирішити для себе, яка з них є домінантною, а яка -підлеглою. Тоді ви зможете наочно змалювати вашу форму особис­тості, вписавши підлеглу у домінантну. При цьому, якщо доміную­чою формою є Зигзаг, то його хвильова лінія перекреслює підлеглу форму; у якості підлеглої форми Зигзаг наче проникає в домінант­ну, порушуючи її контур.


1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 |

Поиск по сайту:



Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.004 сек.)