АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция

Впровадьте свій новий сценарій у життя

Читайте также:
  1. В) Стегновий (поясний) одяг.
  2. Г. Новий британський словник англійської мови
  3. Новий зміст у традиційній мистецькій формі (фовізм, кубізм, експресіонізм, супрематизм)
  4. Про розвиток філософських вчень в Новий час. Філософське знання як система.
  5. Розуміння етики у Новий час та епоху Просвітництва
  6. Соціально –культурного життя.
  7. Сценарій аналізу відповідей тесту
  8. Цінні папери: сутність, види, цикл життя. Ринок цінних паперів
  9. Ціннісні виміри людського життя. Смерть і безсмертя

Випробуйте свою нову роль і діяльність, притаманну їй, на прак­тиці в реальних ситуаціях.

Схематично ці три стадії показані на рис. 48.

Вибір критеріїв нового образу «Я»

Уживання в новий образ «Я»

Апробація нового

образу «Я» і перехід

від образу «Я» до власне «Я»

Рис. 48. Схема трансформації нового образу «Я» у власне «Я»1(

На першій стадії пропонується така технологія вибору нових рис характеру: в одну колонку записуються «риси характеру, яких я хочу позбутися», а в другу - «риси характеру, яких я хочу набути». Потім, не замислюючись, методом «штурму мозку», називають риси характе­ру, записують в одну і другу колонки, ранжують, останні відкидають.

Ця технологія, за Д.Г Скотт, стосується тільки «внутрішнього» іміджу - рис характеру.

Але подібним чином необхідно вибрати також критерії зовнішнього іміджу, бо відомо, що зміст і форма мають бути в єдності. Скільки б ви мене не переконували, що ви мільйонер, але якщо у вас несвіжа сорочка і по­дерті туфлі, то, вибачте, я вам повірю не одразу. І потрібні будуть вагомі

102Схема і переформулювання (нова назва) стадій наші.


аргументи, щоб ви це довели. Навіть якщо ви довели це з допомогою чеко­вої книжки чи чогось іншого, довірчі стосунки з першого погляду будуть втрачені. Виникне відчуженість. І для налагодження нормальної ділової комунікації необхідно буде тонко і дипломатично «виходити» з глухого кута.

І все це - через некомунікабельний зовнішній імідж!

Отже, ви повинні продумати свій зовнішній вигляд, який підкрес­лював би як ваші загальнолюдські чесноти, так і фахові достоїнства. Це - зачіска, костюм, манера слухати, говорити, рухатися, сидіти, вітатися; марка сигарет, одеколону; житло, місця відпочинку, розваг, коло знайомих, література і т.д. Далі, як і в попередньому випадку, ці дані треба записати в дві колонки, де перша має назву «Як я вигля­даю і що мене оточує», а друга - «Як я хотів би сприйматися», про-ранжувати критерії і створити новий зовнішній образ «Я».

* * *

Побачити себе подумки в новій ролі пропонується за допомогою трьох видів образів:

1) образ кольору,

2) образ тварини,

3) образ експерта.

Рекомендується уявляти, що вас оточує той простір, якість якого ви хочете придбати. Наприклад, аби бути більш енергійним, товарись­ким, динамічним чи настійливим, уявіть червоний колір активності.

Щоби бути сердечнішим і дружелюбнішим, уявіть теплий оранже­вий колір. Жовтий колір асоціюється з інтелектом, голубий з якістю.

Можна уявити тварину чи звіра, які символізують для вас ту чи іншу рису характеру. Наприклад, лев символізує велич, тигр - силу, кошеня - лагідність, олень - швидкість і стрімкість. Аби чіткіше ви­класти вголос думку, уявіть собі папугу, яка говорить.

При використанні методу викликання образу експерта ви дивитесь на себе очима експерта, чи, наприклад, члена журі в якомусь телешоу.

У свій зовнішній образ можна вжитися спочатку наодинці перед дзер­калом (звикати до зачіски, певних елементів одягу), потім серед публі­ки, де вас не знають, тобто видавати себе за того, ким хочете стати.

Далі необхідно зробити висновки з того, як вас сприймає в новому образі незнайома публіка і «підправити» свій імідж. Таким чином відбу­вається ваша адаптація до нової ролі. І коли через деякий час ви з'явитесь серед своїх, ваша поведінка і манери будуть органічно збігатися із вашим зовнішнім виглядом. Наприклад, ви будете так поводити себе в новенько-


му костюмі, наче все життя міняли їх через день, шпурляти «дипломат», наче їх у вас десяток, і так рахувати гроші, наче їх у вас «кури не клюють».

Апробуючи новий образ «Я» і переходячи від образу «Я» до власне «Я», головне - постійно пам'ятати про свою нову роль, контролювати себе. У разі втрати контролю погрібно вміло «іти в тінь», виходити з гри і, обмірку­вавши ситуацію, знову і знову «невеликими дозами» трансформувати себе.

Якщо ви самі повірите, що «ви» вже «не ви», то інші повірять також. З цього приводу в одній із своїх книг психолог Володимир Леві сказав приблизно таке: треба поводити себе так, аби всі думали, що ти не Серьожа Іванов, який уявляє себе Оводом, а ти - Овод, який чомусь замаскувався під Серьожу Іванова.

■ ТЕСТ

ІНСТРУКЦІЯ. Назвіть правильні відповіді, обвівши цифри. Варіанти: від «всі неправильні» до «всі правильні» (для запитання 1). І. Подається переклад слова «імідж» з англійської та його «не­формальне», але адекватне вживання в практиці ділових стосунків.

Імідж - це:

1. Образ 6. Відображення

2. Конфлікт 7. Статус

3. Ікона 8. Спілкування

4. Інтеріоризація 9. Подоба

5. Лице 10. «Честь мундира»

II. Американська дослідниця Д.Г. Скотт пропонує побачити себе в новій ролі з допомогою трьох видів образів. Виберіть правильні три із десяти:

1. Образ ріки 6. Образ кольору

2. Образ дерева 7. Образ неба

3. Образ тварини 8. Образ квітки

4. Образ пустелі 9. Образ експерта

5. Образ дороги 10. Образ поля

Теми для обговорення на семінарських заняттях

1. Використання теоретичних висновків гештальтпсихології для практики іміджології.


2. Внутрішній зміст і зовнішня форма іміджу. Відповідність між
ними.

3. Обгрунтування структури іміджу організації.

4. Імідж фірми в своїй державі і за рубежем.

5. Дизайн та ергономіка робочих місць у структурі іміджу.

6. Значення реклами для іміджу.

7. Механізм створення нового іміджу особистості.

Теми і запитання для рефератів

1. На чому грунтується імідж великих західних корпорацій?

2. Імідж американської, японської та західноєвропейської про­
дукції.

3. Психологія сприйняття людини людиною.

4. Чим характерний імідж держави Швейцарії?

Теми для самостійної дослідницької роботи

1. Прогнозування міри економічного успіху організації на основі
зовнішнього вигляду офісу та облаштування інтер'єру і робочих
місць.

2. Взаємозв'язок між зовнішнім виглядом, поведінкою і манера­
ми людини та її успішною діяльністю.

3. Основні поняття, в яких розкривався імідж організації чи лю­
дини у вітчизняній практиці управління. Обгрунтуйте ці поняття на
прикладах.

4. Формування іміджу фірми засобами масової інформації.

ЛІТЕРАТУРА

1. СкоттД.Г. Сила ума: Описание пути к успеху в бизнесе (Как создать по
своєму желанию индивидуальность и имидж): - К.: Внешторгиздат, 1991.
-С. 104-115.

2. Шиепанис Маркос. Имидж страньї, фирмьі, товара // Междунар. жизнь.
- 1990.-№ 6.-С. 78-84.

3. Шепель В.М. Имиджелогия: Секретьі личного обаяния. - М.: Изд. Обьед.
«ЮНИТИ», «Культура и спорт», 1994. - 320 с.

4. Шлепаков А. Що створює імідж банку // Політика і час. - 993. - №2. -
С.31-34.


1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 |

Поиск по сайту:



Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.005 сек.)