|
|||||||
АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция |
Обговорення ситуації 2Денис П. У даній ситуації головний герой - панчішник - вплинув на «світлих панів» тим, що почував себе вільно і був самим собою. Він зовсім не відчував своєї нижчевартості в порівнянні з іншими людьми, які були присутні. Оксана В. Якщо нахабство вважати позитивною рисою характеру, то саме воно допомогло головному герою виграти в даній ситуації. А також те, що він не розгубився в присутності людей, які вищі рангом. Керівник. Так ви вважаєте, що панчішник виступив в якому образі - «Дорослого» чи «Батька»? Оксана В. Напевно, все-таки «Батька». Андрій Р. Панчішник був гордим і самобутнім і не хотів вдавати із себе іншого. Тим паче, він відчував підтримку простого люду. Стиль поведінки «героя» протягом ситуації не мінявся, він залишався самим собою - «Дорослою» людиною, яка себе поважає. Сергій О. Фламандець молодець. Чіткий, послідовний, незалежний, впертий. А це викликає повагу. Керівник. Так все-таки ким він був у цій непростій конфліктній ситуації? Сергій О. «Дорослим», звичайно. Олена К. А я вважаю, що Жак Коппеноль був в образі «Батька», адже він виступив проти оголошувача і наполіг на своєму. Його гучний голос та характер допомогли йому виграти в цій ситуації. Головний герой не змінює своєї поведінки, веде себе авторитарно і грізно. Анна К. Мені здається, що головний герой був у цій ситуації в образі «бунтівної Дитини». Серед поважної публіки він був ніхто і йому там було не місце -це і так зрозуміло. Його могли легко звідти випхати. Але він повівся, як дитина: або я зараз закричу і порушу ваш спокій, або дайте мені те, чого я хочу. Тим паче, що я хочу не так уже й багато. Ну то йому й дали те, чого він хотів. Роман Г. Герой цього епізоду вибрав стратегію нападу, і тому виграв. Олег Т. Головний герой - це типовий представник такого образу, як «Батько». Це доводить його поведінка (гучний голос, нахабство). Іще: він не мав ніякого ніяковіння стосовно свого походження, а на- впаки - гордився цим. Нахабство, як кажуть, друге щастя. І у присутніх це викликало повагу. Юрій Г. З одного боку - панчішник виглядав як «Батько - тиран», тому що наполегливо диктував умови представлення. З іншого боку - він поводився як «Доросла» людина, бо був незалежним, гордим, справедливим і не соромився свого походження, професії, одягу. Ірина Р. Панчішник був в образі «Батька». Його поведінка була вимогливою і з викликом. Протягом всієї ситуації стратегію поведінки він не змінював і не «переходив» із образу в образ. Олена Р. Спочатку герой виступав у ролі «бунтівної Дитини», але потім перейшов до стану «Дорослого», коли вклонився кардиналу. Михайло Р. Вихідна ситуація складалася із напруги між натовпом і кардиналом. Другий був для народу представником авторитарної влади, якій підпорядковуватися не хочеш, але мусиш. Тобто, кардинал - класичний варіант «Батька», а натовп - «бунтівне Дитя» з тенденцією до переходу в стан «Дорослий». Герой ситуації із самого початку привернув до себе увагу нестандартною поведінкою. Він поводив себе як «сильний» (голос, манери), але був наділений атрибутами «слабкого» (одежа, професія). Отже, натовп сприймав його як самого себе в ідеалі: маса беззастережно підтримувала прибульця, який спокійно міг виступати проти того, що дратувало натовп. Накопичена енергія проявилась в непрямій підтримці бунтівника. Фламандець повів себе як «Дорослий», ведучи діалог «на рівних» з усіма. Саме ця стабільність і принесла йому позитивне до нього ставлення. Ліна В. Ця людина мала таку ж гідність, як і вищі чини. Він - людина, і це для нього є найважливішим, бо на повагу заслуговують всі: як багаті, так і бідні. Керівник. Звичайно, якоюсь мірою панчішник був і «Батьком», і «бунтівною Дитиною». Але, як правильно підмітила більшість із вас, домінантною була позиція «Дорослого». Мала місце і дещо шокуюча невідповідність між поведінкою та одягом, яка вказувала на неаристократичне походження «героя». Але, на відміну від попереднього випадку, ця деталь була менш значимою. Успіх фламандцю принесли стоїчна витримка, достоїнство, повага до самого себе. Він сам запропонував «правила гри». Але скажіть тепер, чи прийняла б правила гри вельможна знать, якщо б у панчішника не було могутньої підтримки рокітливої і грізної, як море, юрби? Звідси висновок: кожен із вас може домогтися успіху в суперечці з тими, в кого більше сиди і прав, виходячи з позиції «Я» - «Дорослий». Якщо... має могутню підтримку іншої сили зі сторони. Ця підтримка не обов'язково може бути прямою: підтримка колективу, фінансові можливості, зв'язки, підтримка офіційної влади і закону тощо. Силою «зі сторони» може бути і власна сила духу. Але тоді -перемога буде коштувати дорожче. 5. Обговорення ситуації 3. Умовна назва «Поет і «король» жебраків»* Поиск по сайту: |
Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.007 сек.) |