|
|||||||
АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция |
Обговорення ситуації 4Юрій К. Короля Франції насправді не цікавила доля Гренгуара. У нього були проблеми значно ширші, ніж життя якихось волоцюг. Патетичним поривом філософ показав своє ставлення до короля, як істоти божественної. Підібравши правильні слова, інтонацію, манеру поводження, він зумів умовити короля дарувати йому життя. Поведінка філософа відповідала стану «Я» - «адаптована Дитина». Король також мав специфічний настрій через те, що поза його участю відбувалися події, які були на його користь. Андрій М. Філософ скористався самозакоханістю та егоїстичністю короля і байдужістю до долі інших. П'єр діяв, як «Доросла» і зріла людина, скориставшись поблажливим настроєм короля. Філософ дав можливість королю показати себе щирим і благородним настільки, що той навіть заперечив, щоб Гренгуара потримали трошки у клітці. Юрій Г. Поет постав перед нами в образі «Дорослої» людини. Він використав свій талант, досвід, психологічний вплив. На карту було поставлене власне життя. А патетика, підлабузництво, приписування королю божественних чеснот - все це були інструменти впливу, якими поет вдало скористався. Андрій А. Мені здається, що король - примітивна людина, якщо дозволив так принизитися нашому «герою». Поведінка «героя» в даній ситуації нетипова. У справжнього філософа і поета повинно бути сформованим своє ставлення до життя і до смерті. І тоді перспектива бути повішеним не викликала б такої реакції та приниження. Борис Б. Король поводив себе як «Батько». Тримав ситуації під контролем і сам був контрольованим. Гренгуар знову грав роль дитини, але «розумної Дитини». А «колега» Гренгуара по нещастю поводив себе, як «Дитина дурнувата», бо увесь час виправдовувався, що він чинив як усі. Роман Г. Гренгуар у цьому епізоді увесь час був «Дитиною», яка чекала, що вирішить її «Батько». Андрій Р. Як для П'єра, то ситуація подібна до попередньої. Але замість вошивого короля-самозванця тут зі всім своїм блиском був представлений справжній король. П'єр же повів себе як звичайний пристосуванець, виступив улес-ником і завоював прихильність короля. Керівник: Уточніть, будь ласка, в якій же ролі він виступив? Андрій Р. За нашою схемою це - «адаптована Дитина». Наталія Ш. Король Франції поводив себе авторитарно, його можна охарактеризувати, як «дуже злого Батька». А головний герой був «хитрою Дитиною», та ще й, крім того, умів красномовно висловлюватися. Олена Р. Король спочатку виступає як «грайлива Дитина», потім «переростає» в «Дорослого», а коли привели затриманих, то вже стає «суворим Батьком». А тоді, коли король прощає П'єра, то вже виглядає як «задоволена доросла Дитина». Поет у цій ситуації - «боягузливе Дитя». Він стає на коліна, цілує королю ноги. Рятує його в цій ситуації уміння говорити і страх, який притискує до землі. Андрій К. Ключовою фігурою в цій ситуації, звичайно, є король Франції. Дізнавшись про заколот, він повинен би був стривожитись. Але ж ні, він почав всупереч здоровому глузду проявляти дитячу цікавість і веселість. (Напевно, дала себе знати відсутність веселих, нових подій). Потім увімкнулось «державне мислення» короля і, проаналізувавши ситуацію, він вирішив використати її з користю для держави і для себе зокрема: держава - це монарх, а також «убити одним пострілом двох зайців». А щодо поета, то в даній ситуації він виступає в ролі «Дитини», яка намагається задобрити «злого Батька» (короля). Керівник. Правильно підмітив Андрій К., що ключовою фігурою в даній ситуації є король, який поводить себе як хоче, і думає як хоче. Але ж над ним не висить загроза шибениці. Нам король цікавий тільки тому, що, поки хтось із вас стане королем Франції чи навіть України, над вами буде вдосталь маленьких королів, князів і т.д., тобто начальників, стратегія поведінки і мислення яких буде нагадувати короля із нашої ситуації. І потрібно вже зараз виробляти в собі імунітет і можливу стратегію поведінки стосовно таких босів, щоб, опинившись фігурально чи натурально в ролі П'єра, домогтися успіху. На відміну від попередніх ситуацій, де думки ваші в основному збігалися в оцінці головних героїв ситуацій, у даному випадку існують два полюси сприйняття. Один полюс - П'єр мав би скоріше прийняти смерть, а не принижуватися, якщо він справжній філософ і поет (Андрій А.). Протилежний полюс - поет молодець, поводив себе як рівний, а патетика, підлабузництво, приниження - це лиш інструмент, за допомогою якого він досяг успіху (Юрій Г). Мені здається, істина десь посередині. П'єр виглядає, як «адаптоване Дитя», навчене попереднім гірким досвідом. Я старший за віком і, звичайно, не такий максималіст, як Андрій А. Все-таки поет принижувався перед справжнім королем Франції, а перед «королем» волоцюг він не зміг опуститися до такого рівня. Поиск по сайту: |
Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.003 сек.) |