АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция

Взагалі в епоху Ренесансу відбулася цікава суперечка про риторику між Ермолао

Читайте также:
  1. Заняття 4. Пізнє Середньовіччя та доба Ренесансу на українських землях (друга половина XIV-XVI ст.).
  2. Заселення території України первісними людьми. Їх перші стоянки. Культура населення України в епоху палеоліту.
  3. Квінтіліана, незалежно від того, чи мова йде про лінгвістичну, чи про аргументативну риторику.
  4. Мистецтво українського ренесансу (XV - перша половина XVII ст.).
  5. Міжнародний бізнес в епоху глобалізації
  6. Погляди на суспільство в добу Відродження і Ренесансу.
  7. Принцип естетизму в гуманізмі епохи Відродження. Ідеал гармонійної людини в мистецтві Ренесансу. Душа і дух, природа і людина
  8. Проблема краси в античності, в середньовічній філософії, в гуманізмі епохи Відродження, в добу Нового часу, в епоху Модерну.
  9. Проте дуже часто в суперечках цей прийом застосовують некоректно. Це стосується
  10. Розвиток виробництва фаянсу у Франції в епоху Відродження.
  11. Розвиток художніх ремесел в Італії в епоху Відродження.

Барабаро та іншим відомим філософом - Джованні Піко делла Мірандола (1463-1494).

Джованні Піко вважав: "Немає освіченої людини без обізнаності у вишуканій

Словесності; але без посвяченості у філософію немає людини. Мудрість, позбавлена

Красномовства, може приносити користь, але нерозумне красномовство, подібно до меча в

руках божевільного, не може не приносити величезної шкоди".

Філософу ні до чого витонченість, вправність, принадність. Він розраховує не на

Оплески натовпу, а на мовчазне захоплення обраних. У високих матеріях краса слова лише

шкідлива. Недаремно Святе Письмо викладене "скоріше грубо і незграбно, ніж витончено".

Тут важливе "що", а не "як". Саме тому Платон хотів вигнати поетів з міста, де правлять

Філософи.

Піко вважає, що філософські міркування не потребують словесних прикрас. Він

Також заперечує думку про те, що медоточиве красномовство не є для них перешкодою,

Оскільки ніби полегшує сприйняття.

Тільки три речі прикрашають філософію: життя автора, що відповідає його

Філософській системі; істинність мовлення і скупість мовлення. Філософія повинна

предстати перед людьми без ораторських шат, "вся перед очима". На думку Піко, не існує

Ворожнечі мови й серця. Однак можна жити без мови, нехай погано, але не без серця.

Хоча в кінці свого листа до Ермолао Барабаро Піко пом'якшує свою позицію,

Говорячи, що краще вірне і некрасиве мовлення, ніж красиве, але невірне.

Крім цього, Піко зауважує, що його висловлювання про співвідношення

Ораторського мистецтва та філософії мають лише підштовхнути Барбаро до палкого захисту

Красномовства.

У листі-відповіді Барбаро спростовує позицію Джованні Піко, оскільки, на його

думку, положення: "оратори говорять неправду"; "мовлення оратора ніжне та приємне";

"дике й брутальне мовлення сповнене величності" невірні в усіх відношеннях. Наприклад, з

Того, що деякі оратори говорять неправду, не випливає, що всі оратори брешуть. Тобто в

Цій суперечці для обґрунтування своїх позицій і Піко, і Барбаро використовують не лише

Свою риторичну майстерність, але й знання з логіки.

Серед теоретичних праць з ораторського мистецтва епохи Відродження слід

відмітити "Риторику" німецького філолога Філіпа Меланхтона (1497-1560). Вона була

Перекладена російською мовою в 1620 р. з оригінальними доповненнями і

Використовувалась як підручник.

XV-XVI ст. - це епоха Реформації в Церкві. Поширення набувають письмові суперечки.

Наприклад, відома суперечка між засновником лютеранської церкви Мартином Лютером

(1469- 1536) і гуманістом Еразмом Роттердамським (1469-1536).

Крім цього, в добу Відродження ораторське мистецтво збагатилася живими

Національними мовами, залишив латину старих підручників.

Таким чином, Античність і Ренесанс - це епохи, коли до ораторського мистецтва


1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200 | 201 | 202 | 203 | 204 | 205 | 206 | 207 | 208 | 209 | 210 | 211 | 212 | 213 | 214 | 215 | 216 | 217 | 218 | 219 | 220 | 221 | 222 | 223 | 224 | 225 | 226 | 227 | 228 | 229 | 230 | 231 | 232 | 233 | 234 | 235 | 236 | 237 | 238 | 239 | 240 | 241 | 242 | 243 | 244 | 245 | 246 | 247 | 248 | 249 | 250 | 251 | 252 | 253 | 254 | 255 | 256 | 257 | 258 | 259 | 260 | 261 | 262 | 263 | 264 | 265 | 266 | 267 | 268 | 269 | 270 | 271 | 272 | 273 | 274 | 275 | 276 | 277 | 278 | 279 | 280 |

Поиск по сайту:



Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.003 сек.)