АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция

Поваги до співрозмовника. Комунікант може невірно витлумачити невербальну поведінку

Читайте также:
  1. Визначте, чи можна вважати поведінку А. ухиленням від слідства? Чи зупинявся в цьому випадку перебіг давності? Як обчислюються строки давності?
  2. І.Тип: Вірно/Невірно
  3. І.Тип: Вірно/Невірно
  4. Пит. 4. Вплив ПСР на діяльність та поведінку людини.
  5. Плагіат не допускається. Всі посилання повинні бути оформлені правильно. Документ з невірно оформленими посиланнями на джерела або який містить ознаки плагіату не допускається.
  6. Принцип самоповаги
  7. Про військову ввічливість і поведінку військовослужбовців
  8. Фактори впливу на поведінку людини в конфлікті
  9. Фактори, що впливають на поведінку споживача та процес прийняття рішень про купівлю товару на споживчому ринку.
  10. Як трактувати невербальну поведінку
  11. Яке з нижче перерахованих тверджень невірно характеризує соціальні зміни?

Комуніката, який належить до іншої культурної групи. Отже, норми ведення бесіди також

Залежать від культурних традицій, так само як і способи вітання, звертання один до одного і

Т.д.

Щодо специфіки поведінки оратора в аудиторії в межах ораторського мистецтва

Пропонують декілька основних порад.

По-перше, що стосується мови жестів і поз, то оратору варто виступати стоячи й

використовувати жести відкритості (жести розкритими руками у напрямку до слухачів;

Горизонтальна жестикуляція, а не вертикальна та ін.). Вони сприймаються аудиторією

(здебільшого підсвідомо) як такі, що свідчать про намір спілкуватися. Відповідно, слід

Уникати закритих жестів, які можуть сприйматися не тільки як свідчення небажання

Спілкування, а й агресії (стиснуті кулаки, схрещені руки, схрещені ноги тощо). Оратор

Повинний також пам'ятати про так звані жести-поплавки, які є виразом нервування,

Невпевненості у собі, хвилювання: ручка в руках, папка, аркуші паперу, особливо, коли з

Ними роблять якісь маніпуляції; часте прокручування окулярів, волосся, обручок_______,

Ланцюжків, годинників, комірців, краваток тощо. Аудиторія позитивно сприймає

Впевненого у собі оратора, тому таких жестів теж слід уникати.

Загалом жести виконують різні функції в процесі спілкування. Однією з них якраз є

Риторична функція. У таких випадках здебільшого значення певних жестів може бути

охарактеризоване в термінах риторичних фігур. Г. Є. Крейдлін з цього приводу пише: "При

Застосуванні риторичних жестів акцент зі слова переноситься на візуальний образ, який це

Слово породжує; слова повинні бути побачені - у цій тезі криється сутність ораторського

прийому використання такого риторичного жесту".

По-друге, що стосується мови міміки, то важливим є зоровий контакт оратора з

Аудиторією протягом усієї промови. Він повинен дивитися на всіх слухачів таким чином,

Щоб не виділяти когось персонально. У великій аудиторії варто розбити зал на сектори й у

Процесі виступу переводити погляд повільно по черзі з одного сектора на інший. Оратору

Не слід дивитися повз слухачів (у простір), на підлогу, ноги, стелю, у вікно, розглядати

Сторонні предмети. У таких випадках саме ці предмети, а не слухачі будуть поглинати

Промову. Не дивлячись в аудиторію, оратор і не звертається до неї. З іншого боку, довгий

Пильний серйозний погляд в очі може викликати в слухача відчуття тиску, неспокою. Тому

Впродовж тривалого часу краще дивитись в обличчя, а не прямо в очі. Як вираз

Зацікавленості погляд в очі сприймається тоді, коли він є короткочасним.

По-третє, що стосується парамовленнєвих характеристик, то оратору варто звернути

Увагу насамперед на інтонацію. Протягом всієї промови її треба змінювати, а не говорити

Монотонно. Звичайно, що інтонація має узгоджуватись зі змістом промови. Стосовно

Гучності, то в аудиторії оратору слід говорити голосніше, ніж він говорить звичайно.


1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200 | 201 | 202 | 203 | 204 | 205 | 206 | 207 | 208 | 209 | 210 | 211 | 212 | 213 | 214 | 215 | 216 | 217 | 218 | 219 | 220 | 221 | 222 | 223 | 224 | 225 | 226 | 227 | 228 | 229 | 230 | 231 | 232 | 233 | 234 | 235 | 236 | 237 | 238 | 239 | 240 | 241 | 242 | 243 | 244 | 245 | 246 | 247 | 248 | 249 | 250 | 251 | 252 | 253 | 254 | 255 | 256 | 257 | 258 | 259 | 260 | 261 | 262 | 263 | 264 | 265 | 266 | 267 | 268 | 269 | 270 | 271 | 272 | 273 | 274 | 275 | 276 | 277 | 278 | 279 | 280 |

Поиск по сайту:



Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.006 сек.)