АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция

Що й як говорити з такими слухачами

Читайте также:
  1. Из зала след: покой, способность прощать, принимать окружающих такими как они есть, способность любить.
  2. КАЗАТИ - ГОВОРИТИ
  3. Керівникові цього колективу. Авторитет керівника забезпечується такими етичними
  4. ПОЧЕМУ ГРАФИКИ СВЕЧЕЙ СТАЛИ ТАКИМИ ПОПУЛЯРНЫМИ?
  5. Такими принципами, на наш взгляд, являются: инфинитизм, рационализм и гуманизм.

Наприклад, гендерна ознака суттєво позначається на вмінні слухати. Розрізняють

Чоловічий та жіночий стилі слухання. Чоловічий стиль слухання характеризується

Підвищеною увагою до змісту промови; як тільки стає зрозумілим, про що мова, чоловіки

Більше зосереджуються на критичних зауваженнях або взагалі починають перебивати

Оратора. Жіночий стиль слухання характеризується підвищеною увагою до емоційної

Складової, до самого процесу спілкування. Жінки краще розуміють почуття

Співрозмовника, менше схильні перебивати.

Ставлення до промови оратора.

Щодо цього розрізняють:

• прихильні аудиторії;

• байдужі аудиторії;

• конфліктні аудиторії.

У прихильній аудиторії потрібно застосовувати однобічну аргументацію, відразу

Переходити до головного, тезу формулювати з самого початку.

Байдужа аудиторія зустрічається досить часто. У таких випадках завдання оратора

Полягає насамперед у тому, щоб привернути увагу слухачів. Початок промови має бути

Захоплюючий. Також слід показувати слухачам можливу користь від того, що

Розглядається у промові. Для успішного виступу промова повинна мати визначену мету,

Чітку структуру, пункти, які послідовно й доступно розкривають ідеї оратора.

Найбільш складним для оратора є виступ перед конфліктною (негативно

Налаштованою) аудиторією. В таких випадках потрібно рухатись поступово від аспектів

Згоди оратора з аудиторією до предмета розбіжностей.

Слід пам'ятати про те, що приблизно 10% будь-якої аудиторії негативно ставляться

До самого оратора або до його промови. Причини цього можуть бути різноманітні. Згадаємо

Хоча б прагнення кожної людини до самозбереження, опору чужому впливу. Оратор мусить

Бути готовим до того, що йому не вдасться захопити всіх слухачів, треба розраховувати на

Більшість аудиторії.

Стратегія оратора на етапі інвенції вимагає лише загального аналізу майбутньої

Аудиторії, з_______'ясування того, хто буде його слухачами. Тактика впливу розробляється вже на

Наступному етапі, особливо при створенні вступу до промови.

Відповідь та третє запитання зі стратегії оратора передбачає розробку предмета

Промови.

Предмет промови - це той фрагмент дійсності, з яким співвідноситься промова.

На початкових етапах створення промови встановлення її предмета передбачає вибір

Теми. Часто оратор має справу з тим, що тема пропонується заздалегідь. Проте навіть у

Таких випадках назву промови все одно треба сформулювати. Вона повинна бути стислою,

Виразною й такою, що привертає увагу.

Досить вдалим риторичним прийомом, що привертає увагу, є назва промови у

вигляді запитання. Порівняйте, наприклад, такі назви:

А) "Що призвело до фінансової кризи в державі?"

Б) "Фінансова криза в державі".

Проте таким прийомом не слід зловживати, оскільки формулювання теми у вигляді

запитання передбачає, що у промові є чітка відповідь на нього.


1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200 | 201 | 202 | 203 | 204 | 205 | 206 | 207 | 208 | 209 | 210 | 211 | 212 | 213 | 214 | 215 | 216 | 217 | 218 | 219 | 220 | 221 | 222 | 223 | 224 | 225 | 226 | 227 | 228 | 229 | 230 | 231 | 232 | 233 | 234 | 235 | 236 | 237 | 238 | 239 | 240 | 241 | 242 | 243 | 244 | 245 | 246 | 247 | 248 | 249 | 250 | 251 | 252 | 253 | 254 | 255 | 256 | 257 | 258 | 259 | 260 | 261 | 262 | 263 | 264 | 265 | 266 | 267 | 268 | 269 | 270 | 271 | 272 | 273 | 274 | 275 | 276 | 277 | 278 | 279 | 280 |

Поиск по сайту:



Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.007 сек.)