|
|||||||
АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция |
Випадку по-своєму спотворюють артиста і заважають йому грати, але найгірше, коли затискОхоплює обличчя і викривляє його, паралізує, змушує скам'яніти міміку... Затиск може З'явитися у діафрагмі та інших м'язах, що беруть участь у процесі дихання, порушити природність цього процесу і викликати задишку". Запобігати таким небажаним явищам можна, добре готуючись до кожного виступу, а Також займаючись психологічним тренінгом і технікою дихання та мовлення. Найбільшою окрасою промови є її зміст, думки, знання. Про це писали ще античні ритори: "Найбільшою Шаною користуються ті промови, виголошення яких супроводжується виникненням знання, якого раніше не було" (Арістотель); "Промова мусить квітнути і розгортатись тільки на Основі повного знання предмета; Красномовство є чимось таким, що досягається більшими труднощами, ніж це здається, і народжується з дуже багатьох знань і старань" (Цицерон). Глибокі знання того, про що говорить промовець, дають йому впевненість у собі. Для того щоб уникнути надмірного хвилювання, промовець може переконати себе в Тому, що його думки краще за нього ніхто не висловить, що ніхто краще за нього не знає Аналізований ним матеріал, що цей виступ - один з низки інших і якщо буде невдалим, то є Шанс наступний зробити кращим, що кожна невдача - це крок до наступної перемоги, це, Зрештою, досвід, через який треба пройти. Кожний промовець повинен пам'ятати, що розум, воля, емоції мають бути у певній Рівновазі і завжди з перевагою здорового глузду. І якщо емоції, воля виходять з-під Контролю розуму, то це обов'язково негативно позначиться на змісті промови, на її Інформативній якості. У кожної людини, а тим паче в оратора, педагога, мусить бути Свідоме ставлення до себе, самооцінка співвідношення власних реальних і потенційних можливостей з реальними суспільними потребами. "Людина є особистістю тому, - писав Визначний психолог С. Рубінштейн, - що вона свідомо визначає своє ставлення до оточення і самої себе. Без спроможності свідомо зайняти певну позицію немає особистості". Звучання промови. Для того щоб виробити навички гарно говорити (озвучувати Текст), потрібно бути уважним до звучання мови, слухати зразкове, живе (природне) Мовлення, володіти модуляцією голосу, відпрацьовувати техніку дихання і техніку вимови. Якщо актор має озвучити чужий текст, К. Станіславський радить: "Перш ніж Говорити, слід визначити порядок у словах монологу і правильно поєднати їх у групи, мовні Такти. Тільки після цього можна буде розібрати, яке слово якого стосується і зрозуміти, з Яких часток складається фраза або ціла думка. Читання за мовними тактами містить у собі Важливу практичну користь: воно допомагає самому процесові переживання. Встановлення Мовних тактів і читання по них необхідне ще й тому, що вони примушують аналізувати Фрази і вникати в їхню сутність. Не осягнувши її, не скажеш фрази усвідомлено. Звичка говорити по тактах зробить вашу мову не тільки стрункою за формою, Поиск по сайту: |
Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.004 сек.) |