АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция

Лише правила, яких повинен дотримуватись оратор, справедливо наголошуючи на тому, що

Читайте также:
  1. G Дотримуватись законів країни, в якій реалізують бізнес.
  2. Будь-які слідчі (розшукові) дії, проведені з порушенням цього правила, є недійсними, а встановлені внаслідок них докази – недопустимими.
  3. В результаті вивчення даного курсу студент повинен
  4. В) «цар повинен бути царем, чиновник - чиновником, батько - батьком, син - сином»
  5. Визначення справедливої вартості придбаних ідентифікованих активів і зобов’язань
  6. Вільною від суперечностей, він повинен відстоювати лише одну точку зору.
  7. Внимание к тому, что есть, создает его
  8. Вопреки тому, что утверждают некоторые учебники, самые важные решения в корпорациях фактически принимаются не коллективными органами, не комитетами, а отдельными лицами.
  9. Вчитель не повинен боятися конфлікту, а опановувати технологію поведінки у конфліктній ситуації і майстерність її розв'язання.
  10. Где справедливость?
  11. Глава 6. Травма несправедливости
  12. Господство зла и несправедливости в жизни человека

"...ритори, які писали про цю науку з особливою ретельністю та точністю, ніколи не

були великими ораторами".

Своє завдання Квінтіліан вбачає в тому, щоб надати майбутньому оратору такі

Настанови, виконання яких сприятиме його формуванню. Він пише про те, що ці правила є

Насамперед наслідком досвіду та спостережень.

Розглядаючи розділи ораторського мистецтва, вчитель красномовства особливу

Увагу приділяє третій частині - словесному _______вираженню (елокуції). На його думку, саме це

Відрізняє справжнього оратора серед інших людей, адже ораторське мистецтво у його

визначенні - це "наука говорити витончено":

"бути красномовним є нічим іншим, як виражати словом все те, що розумом

Охоплене, і повідомляти це слухачам: без цього всі вищенаведені правила не принесуть

ніякої користі.".

Проте він також зауважує, що в жодному разі не можна віддавати перевагу тільки

Відбору слів, через те що слова слугують насамперед для того, щоб виражати думки.

У розділі про елокуцію Квінтіліан докладно пише про ясність, прикрашання

Промови, тропи, фігури тощо. При цьому він намагається чітко відрізнити тропи від фігур.

На його думку, троп - це використання слів у непрямому значенні для краси промови.

Фігура - це мовленнєвий зворот, що відступає від загальноприйнятого виразу думки. Тут

Можуть використовуватись слова у прямому значенні й у звичайному порядку в реченні.

Тоді як у тропах одні слова замінюються іншими.

Взагалі погляди Квінтіліана на риторику символізують суттєві зміни в розумінні цієї

Дисципліни. Насамперед, відтепер ораторське мистецтво тлумачиться вже не як мистецтво

Переконання, а як мистецтво говорити витончено. Тобто покликання оратора полягає вже не

В оволодінні душами багатьох людей через аргументовану промову, а в створенні

Прекрасної форми для своїх думок, що під силу оцінити тільки знавцю. Таким чином,

Ораторське мистецтво зрештою стає засобом дарувати естетичну насолоду й зближується з

Художньою літературою. Подальша діяльність риторів здебільшого якраз і була спрямована

На ретельне вивчення й систематизацію фігур думки та фігур мовлення.

Зі становленням Римської імперії сферою застосування ораторського мистецтва

Перестає бути форум, вирій політичної боротьби; в нових суспільних умовах середовищем

Формування майбутніх ораторів стає школа.

К.Тацит про причини занепаду латинського красномовства

Відомий давньоримський історик Корнелій Тацит (приблизно 58-117 рр. н. е.) у

своєму творі "Діалог про ораторів" замислюється над питаннями про долю латинського

Красномовства, про місце ораторського мистецтва в житті суспільства. У період написання

Цієї праці Тацит ще не був істориком, він був політиком.

"Діалог про ораторів" написаний у традиційній формі, якої дотримувався Цицерон у

Своїх творах. Тацит визнавав і цінував ораторське мистецтво Цицерона, проте не


1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200 | 201 | 202 | 203 | 204 | 205 | 206 | 207 | 208 | 209 | 210 | 211 | 212 | 213 | 214 | 215 | 216 | 217 | 218 | 219 | 220 | 221 | 222 | 223 | 224 | 225 | 226 | 227 | 228 | 229 | 230 | 231 | 232 | 233 | 234 | 235 | 236 | 237 | 238 | 239 | 240 | 241 | 242 | 243 | 244 | 245 | 246 | 247 | 248 | 249 | 250 | 251 | 252 | 253 | 254 | 255 | 256 | 257 | 258 | 259 | 260 | 261 | 262 | 263 | 264 | 265 | 266 | 267 | 268 | 269 | 270 | 271 | 272 | 273 | 274 | 275 | 276 | 277 | 278 | 279 | 280 |

Поиск по сайту:



Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.004 сек.)