АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция

Коли мовець не напружується, щоб подолати голосом значну відстань; здатність

Читайте также:
  1. Вплив погодно-метеорологічних факторів на стан і працездатність людини
  2. Все это он говорил таким уставшим, безжизненным голосом, что Илона просто стояла и не могла ничего сказать.
  3. Комплекс у ноги или перед собакой ( голосом и жестом)
  4. Конкурентоздатність продукції
  5. Конкурентоздатність продукції конкурентоздатність продукції
  6. Конкурентоздатність продукції конкурентоспроможність
  7. Лабільність - рухливість, здатність до швидких змін.
  8. Міні-лекція: Як подолати нервову напругу?
  9. Неможливість (нездатність) особи під час вчинення передбаченого КК суспільно небезпечного діяння усвідомлювати свої дії (бездіяльність) або керувати ними.
  10. Осінній ріст трав'янистих рослин і їхня здатність до загартовування
  11. Стаття 1185. Відшкодування шкоди, завданої фізичною особою, цивільна дієздатність якої обмежена

голосу виділятися на фоні інших звуків;

• гнучкість – здатність легко і швидко змінюватися за висотою, силою, тривалістю

звучання і тембром;

• висота (звуковисотність) – це якомога повніше використання мелодійного

діапазону голосу, доступне розширення звукових можливостей;

• об’єм, або діапазон – тобто кількість доступних для відтворення нот (залежить

від наявних у голосі відносних нот і тонів);

• сила – це повноцінність, компактність звуків, визначається тим простором, який

звук повинен заповнити;

• тривалість– збереження позитивних властивостей голосу в різноманітних формах

Використання його під час мовлення (темп повільний, середній, швидкий і їх

Відтінки), тобто здатність людини довго, не втомлюючись, говорити повними,

Чистими звуками.

Голос – виразник не лише розуму (змісту), а й серця (емоцій) тексту. Тому

Досконале володіння власним голосом – головна умова виразності мовлення: залежно від

Обставин (або завдання) мовець повинен змінити, не чинячи насильства над диханням і

Голосовими зв’язками, тембр голосу, його мелодику, висотність, силу. Звичайно, самих

Лише природних даних для цього замало – голос необхідно тренувати, зокрема людям, які

Користуються ним упродовж тривалого часу.

Головні гігієнічні вимоги до голосу такі:

Пам’ятаючи, що голосові зв’язки зношуються, виснажуються, не можна їх

Напружувати чи змушувати працювати без відпочинку понад критичну для голосу часову

Межу.

Оскільки краса і сила голосу залежать від органів дихання, гортані й

Резонаторних порожнин, треба дбати про їх скоординовану роботу, що можливе

Насамперед за умови їх доброго фізичного стану (здоров’я).

Враховуючи вікові особливості голосу, зокрема можливі зміни звучання

(“мутація” голосу) у школярів 11-14 років, не треба домагатися видозмін від голосу, який

Перебуває в стані фізіологічної перебудови.

Кожну зміну голосових властивостей, напр., зміни регістрів (Регістри – це

Певна кількість звуків послідовної висоти), темпу, сили звучання, треба здійснювати

Невимушено, без напруження (так збережемо працездатність органів голосотворения) і

Непомітно для слухачів, чим можна домогтися переконливості, органічності нашого

Сприйняття і сприйняття слухача.

Оскільки поліпшення тембру залежить і від нашої волі, то вона повинна

Підпорядкувати собі наш настрій, психологічні особливості, фізичний стан тощо.

Дикція – це правильна, виразна артикуляція, засіб якісного розрізнення звуків

Мовлення, а орфоепія – це норми вимови, які діють у даний час, літературні норми. На

Дикцію і на орфоепію впливають різні чинники: а) особливості діалектного мовлення; б)

Явища білінгвальної практики; в) варіантні явища літературної вимови (точніше, незнання

Цих варіантів); г) індивідуальні особливості (фізичні _______вади) органів мовлення; д) психічний


1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200 | 201 | 202 | 203 | 204 | 205 | 206 | 207 | 208 | 209 | 210 | 211 | 212 | 213 | 214 | 215 | 216 | 217 | 218 | 219 | 220 | 221 | 222 | 223 | 224 | 225 | 226 | 227 | 228 | 229 | 230 | 231 | 232 | 233 | 234 | 235 | 236 | 237 | 238 | 239 | 240 | 241 | 242 | 243 | 244 | 245 | 246 | 247 | 248 | 249 | 250 | 251 | 252 | 253 | 254 | 255 | 256 | 257 | 258 | 259 | 260 | 261 | 262 | 263 | 264 | 265 | 266 | 267 | 268 | 269 | 270 | 271 | 272 | 273 | 274 | 275 | 276 | 277 | 278 | 279 | 280 |

Поиск по сайту:



Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.007 сек.)