|
|||||||
АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция |
Соціальні та інші нашарування, характерні для людського суспільства на певному етапіІсторичного розвитку. Загалом ораторське мистецтво у Р. Варта - це сукупність конотаторів, позначуваний Бік ідеології. Він зазначає, що ораторське мистецтво залежить від субстанції (звуки, жести, Зображення, тощо), але з боку форми вона є універсальною. Це виявляється в тому, що Риторичні фігури утворюються через формальні відношення між елементами. Наприклад, Тропи, що були виділені та певним чином систематизовані ще представниками класичної Риторики, екстраполюються Р. Вартом із сфери словесного повідомлення на будь-яке Повідомлення, в тому числі й іконічне. Однак створення універсальної риторики, вважає Р. Варт, ще попереду. На семіотичну концепцію риторики Р. Варта спирається відомий вчений і Письменник Умберто Еко (нар. 1932). Він зауважує, що спонукальний дискурс майже Завжди був предметом пильної уваги різноманітних риторик. При цьому поле Спонукального дискурсу надзвичайно широке: від найщиріших переконань, які адресант Намагається донести до адресата, до прямого обману. У. Еко підкреслює той момент, що в Сучасному просторі багато дискурсів не належать до аподиктичного типу, який був Виділений ще в епоху Античності й активно розроблявся в епоху Нового часу. В основу Такого типу дискурсу покладались дедуктивні способи обґрунтування, а в якості аргументів Використовували безсумнівні твердження. На сьогоднішній день більшість дискурсів Виступають саме як спонукальні, що ґрунтуються далеко не на безсумнівних твердженнях і Силі розуму. Намагаючись зафіксувати особливості сучасної риторики, він наголошує на такій її "суперечності": "...з одного боку, ораторське мистецтво зосереджується на таких промовах, що якось По-новому (інформація) намагаються переконати слухача в тому, що він ще не знає; з Іншого, вона домагається цього, виходячи з того, що вже якимось чином слухачу відомо і Бажано, намагаючись довести йому, що запропоноване рішення необхідно випливає з цього знання і бажання". У. Еко вказує на те, що дослідження спонукальних дискурсів, у тому числі й Рекламного дискурсу, має врахувати той інструментарій риторики, який був розроблений з Часів Арістотеля до X. Перельмана. У слухачів не повинно виникати жодних сумнівів щодо Тієї аргументації, яка пропонується оратором на їх розгляд. Тобто оратор повинен показати, Що його положення ґрунтуються на таких аргументах, які відповідають способу мислення, У ґрунтовності якого слухачі заздалегідь впевнені. Як відмічає У. Еко, перш ніж спробувати в чомусь переконати аудиторію, потрібно Привернути її увагу. Для цього використовуються різноманітні риторичні фігури й тропи (сам автор зрештою зупиняється на терміні "тропи", незважаючи на відмінності між цими Засобами виразності, що були встановлені ще в епоху Античності, наприклад у концепції Поиск по сайту: |
Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.005 сек.) |