АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция

Зрозумілою у поданні, але ще й глибокою за змістом, бо змусить вас постійно думати про

Читайте также:
  1. В) «У світі все приходяще, не має постійної субстанції, а тому сповнене печалі»
  2. Електричне коло постійного струму
  3. Забезпечення автозапуску та постійного перебування у оперативній пам’яті
  4. Ініціювання (порушення) арбітражної процедури в постійно діючих (інституціональних) міжнародних арбітражних (третейських) судах.
  5. Калібратори на базі магнітних компараторів постійного струму
  6. ККП на базі магнітних компараторів постійного струму
  7. Основна ознака: Закон постійного підпорядкування уяви спостереженню
  8. Основні методи постійного з’єднання провідників
  9. Особливості пароутворення при постійному тиску
  10. Порогові значення змінного та постійного струму
  11. Порядок ухвали арбітражного рішення постійно діючого (інституціонального) міжнародного арбітражного (третейського) суду.

сутність того, про що ви говорите".

Значною вадою під час виголошення промови, виступу може стати однотонність

Звучання. Тільки високоавторитетні промовці з глибокими, змістовними думками можуть

Дозволити собі розкіш говорити однотонно й дуже тихо. Однотонні виступи звичайних

Промовців не привертають уваги слухачів, не зачіпають свідомість, заколисують

Одноманітністю, і слухачі мимоволі переключаються думкою на щось своє.

Для того щоб уникати однотонності звучання, промовець ще на етапі елокуції має

Добирати влучний і образний мовний матеріал, шукати свої, незвичні прийоми поєднання

Слів і виразів, часом епатажні, вигадливі звороти, в результаті чого його мовлення

Набуватиме оригінальних ознак.

Неабияке значення в подоланні одноманітності звучання мають навички володіння

Модуляцією власного голосу. Модуляцією (лат. modulatio-розмірність, гармонійність, від

Modulator - розмірюю) називають зміну тональності, сили, ритму, звучності голосу. Цю

мовну здатність оратора високо цінував великий Леонардо да Вінчі: "Модуляції голосу -

найпрекрасніша з усіх чарівностей красномовства. Це музика мовлення". Наша мовна

Практика дає нам приклади прекрасної модуляції звучання, що огортає як свіже лагідне

Повітря, лл'ється приємно, як чиста вода, оживляє і підносить слухачів. І навпаки, є

настільки однотонне чи дражливе звучання, що хочеться "вимкнути" його, як надокучливий

Транслятор.

Техніка дихання і техніка мовлення

Для того щоб виконати одну з важливих порад Цицерона, а саме: "необхідно надати

красу самому мовленню", кожному промовцеві треба звернути увагу на те, як він дихає і як

Виголошує промову, як вимовляє звуки, звукосполучення, слова й вирази.

Риторична практика виробила кілька правил, виконуючи які можна відпрацювати

Дихання так, щоб воно було легким для промовця і непомітним та приємним для слухачів.

Від дихання залежить самопочуття промовця і озвучення промови, адже звуки творяться на

Видихові.

На дихання оратора впливають зовнішні і внутрішні чинники. До зовнішніх

Належать розмір приміщення (замале або велике для певної кількості людей, з доброю або

Поганою акустикою, неестетичне, непровітрене, холодне), наявність сторонніх шумів, дій,

Людей, поспішність, доброзичливість або недоброзичливість аудиторії та керівництва тощо.

Внутрішні чинники залежать від самого промовця, тому, враховуючи їх та

Дотримуючись певних правил дихання і вимови і тренуючись, можна досягти значних

успіхів на цьому шляху:

- Слід обрати зручне місце і зручну позу. Краще говорити завжди стоячи, з трохи

Піднятою головою, розправивши плечі, тоді мовні органи будуть вільними, не затисненими.

- Вдихати й видихати повітря треба безшумно, не втягуючи і не сопучи, не хекаючи і

Не крекчучи, не натужно, так, щоб слухачі не помічали дихання промовця, бо якісний звук


1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200 | 201 | 202 | 203 | 204 | 205 | 206 | 207 | 208 | 209 | 210 | 211 | 212 | 213 | 214 | 215 | 216 | 217 | 218 | 219 | 220 | 221 | 222 | 223 | 224 | 225 | 226 | 227 | 228 | 229 | 230 | 231 | 232 | 233 | 234 | 235 | 236 | 237 | 238 | 239 | 240 | 241 | 242 | 243 | 244 | 245 | 246 | 247 | 248 | 249 | 250 | 251 | 252 | 253 | 254 | 255 | 256 | 257 | 258 | 259 | 260 | 261 | 262 | 263 | 264 | 265 | 266 | 267 | 268 | 269 | 270 | 271 | 272 | 273 | 274 | 275 | 276 | 277 | 278 | 279 | 280 |

Поиск по сайту:



Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.004 сек.)