|
|||||||
АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция |
Утворюється тільки на спокійному струмені повітря- Вдихати повітря слід тільки через ніс, спокійно, вільно, безшумно. - Починати мовлення можна лише тоді, коли в легені набереться повітря стільки, що Його вистачить на вимову певної структурно-логічної частини тексту, щоб не робити Позачергового, рятівного вдихання, яке може порушити плавність і ритм мовлення. Отже, Цю структурно-логічну частину тексту треба уявляти внутрішнім зором або пробігти Поглядом у тексті, щоб зорієнтуватися, наскільки вона довга. - Слід витрачати повітря рівномірно і не допускати повного видиху, тому що Звучання може перейти на неприємний для слухачів фальцет (італ. falsetto, від falso - Неправильний, помилковий). Складається враження, що промовець втратив наснагу, а він Же повинен бути для всіх невтомним. Не рекомендується починати промову репліками на зразок "Оце вже я втомився розповідати...". - Щоб не втратити темпу мовлення, треба використовувати природні зупинки (паузи) Між блоками тексту для добирання повітря в легені. Поповнювати запас повітря (піддихувати) треба своєчасно і непомітно. Промовець має орієнтуватися, яка сила звучання йому потрібна, щоб набрати Відповідну кількість повітря. Якщо треба говорити гучніше, сильніше (для великої Аудиторії), треба більше набирати повітря. Проте й великий надлишок повітря також Заважатиме утворенню звучання. - Ніколи не треба говорити на крайній межі сили свого голосу, особливо починаючи Промову. Бажано обрати середній рівень, щоб за потребою можна було підняти силу голосу Чи опустити. У слухачів повинно скластися враження, що промовець може ще говорити багато і Гарно. Кожний промовець повинен знати можливості і межі свого голосу і не Перенапружувати голосові зв'язки, щоб не бути смішним. - Риторична практика радить обов'язково готуватися до промови не тільки письмово (писати текст виступу), а й усно, тобто озвучувати промову. Добре, якщо є можливість Записати промову на магнітофонну стрічку і прослухати себе, щоб уникнути помилок і Вилучити все непотрібне. Композиційні частини промови Звернення - це аргумент від особистості промовця. Призначення цієї частини Виступу дуже важливе. Поява оратора, його поведінка, жести і міміка, перші слова Звертання до слухачів мають створити позитивний образ промовця, ауру доброзичливості і Спонукати присутніх до слухання виступу. Для себе промовець повинен зразу ж завважити, Чи та аудиторія слухачів і чи ті умови спілкування, на які він розраховував свій виступ. Одне з обов'язкових правил риторики гласить: того, хто говорить спрямовано, хто до Вас звертається, треба обов'язково вислухати. Це правило має характер автоматизму, його Треба завжди дотримуватися, і виробляти цю звичку бажано з дитинства. Звернення Промовця має викликати у слухачів напружену увагу. Тому треба постаратися у ці перші Хвилини зацікавити слухачів, заінтригувати, виявити свою повагу до людей. Якщо виступає Поиск по сайту: |
Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.003 сек.) |